Over ons.

OVER
MAATVAST

Maatvast Haarlemmermeer is met haar 26 dorpshuizen, wijkcentra en jongerencentra in Haarlemmermeer altijd bij jou in de buurt! Onze locaties zijn dé plek voor inwoners uit Haarlemmermeer om elkaar te ontmoeten en activiteiten te ondernemen. Wij helpen inwoners om de sociale samenhang in de buurten, wijken en dorpen te versterken. Dit doen wij door initiatieven en activiteiten vanuit inwoners en vrijwilligers een plek te bieden in locaties.

Missie en visie

We streven ernaar om inwoners en vrijwilligers in staat te stellen om via onze locaties de sociale samenleving te versterken en te verbeteren.

We zetten ons in om de samenleving in buurten, wijken en dorpen te versterken.

Vacatures

Onze enthousiaste medewerkers zetten zich dag in dag uit in om inwoners uit Haarlemmermeer met elkaar te verbinden.

Onze documenten

Wat we doen, leggen we goed vast. Lees onze jaarverslagen, strategiedocumenten, werkplannen en meer.

Onze partners

Vanuit innovatie organiseren wij projecten die een extraatje zijn van Maatvast voor een sterkere samenleving.

Vrijwilligers

Vrijwilligers maken het mogelijk dat wij een breed aanbod aan activiteiten op onze locaties kunnen bieden.