Onze
vrijwilligers

Bij Maatvast zijn meer dan 350 vrijwilligers actief. In de activiteitenbegeleiding, als gastheer/-vrouw, als vrijwillig kok etc. Door hun dagelijkse inzet zijn zij onmisbaar voor Maatvast en dus voor de samenleving.

Onze vrijwilligers zijn onmisbaar

Als vrijwilliger ondersteunt u bij activiteiten die worden georganiseerd in de accommodaties van Maatvast. U levert hiermee een waardevolle bijdrage voor de wijken, buurten en dorpen waar onze accommodaties zijn gevestigd en maakt het mogelijk dat onze locaties een zo groot mogelijke openstelling kennen.

Daarnaast stelt het vrijwilligerswerk u als inwoner van Haarlemmermeer in staat om deel uit te maken van een team, sociale contacten te leggen, maatschappelijke betrokkenheid te tonen en werkervaring op te doen en daarbij de eigen competenties verder te ontwikkelen.

Maatvast is altijd op zoek naar vrijwilligers voor het organiseren en begeleiden van activiteiten. Onze mogelijkheden voor het uitvoeren van vrijwilligerswerk vindt u ook op de website van Haarlemmermeervoorelkaar. Wij heten u van harte welkom!

Stuur voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij Maatvast of uw interesse zich aan te melden als vrijwilliger een e-mail aan: vrijwilligers.coordinator@maatvast.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer: 023- 8200660.

“Bij Maatvast staat de samenleving centraal!”. Iedere dag ben ik trots op vrijwilligers, personeel en partners die deze uitspraak waar maken. Daardoor heb ik de leukste baan van Nederland.

Maarten Askamp, directeur-bestuurder Maatvast