YES, gevonden!
Nu ben jij aan zet

Op vrijdag 28 augustus vond de afsluiting van het project Your Move plaats. Your Move was binnen Maatvast de naam voor Maatschappelijke Dienstijd (MDT), een project waarbij jongeren zich vrijwillig inzetten voor een ander of een andere doelgroep. Zo werden er filmavonden georganiseerd voor gezinnen met jonge kinderen, werden er hamburgers gebakken voor de buurt en werd er een kerstdiner georganiseerd voor ouderen. Tussen maart 2019 en augustus 2020 deden zo’n 65 jongeren mee aan Your Move.

Meld je aanNieuwsbrief

Tijdens het afsluitende evenement – oorspronkelijk gepland in jongerencentrum Studio 5 maar wegens slecht weer verplaatst naar buurthuis ’t Kattegat, kregen de deelnemers een certificaat voor hun deelname. Alle projecten kwamen voorbij en jongeren deelden wat zij hadden geleerd en meegemaakt hebben; vriendschappen zijn gesloten, hulp werd geboden, grenzen werden verlegd en werden zowel fouten gemaakt als successen behaald. Al met al een mooie afsluiting van Your Move!

Alle projecten van Your Move zijn gebundeld in een boekje, die je onderstaand kunt downloaden.

Spread the word

Hang ook de Your Move posters op! Klik hieronder op de poster om ze te downloaden. Print ze op A3 of A4 en plak ze op waar ze gezien mogen worden.

Voorwaarden budget *

Ja dat heb je goed gelezen: €500,- budget per persoon! Dus met meerdere personen een project aanpakken betekent ook meer budget. Het budget wordt beheerd door je coach en alles wat je er van koopt blijft eigendom van Stichting Maatvast. Wil je iets aankopen van het budget? Dan overleg je dat met je coach en met goedkeuring koopt óf je coach de materialen voor je, óf schiet je het zelf voor en lever je het bonnetje bij je coach in en krijg je op een later moment je geld terug. En heb je aan het einde nog geld over? Dan mag je besluiten om dat aan jezelf uit te keren in de vorm van een vrijwilligersvergoeding. Zie hier wat dat maximaal mag kosten.

Aanpakken

Voor organisaties

Benieuwd naar wat Your Move voor jouw organisatie kan betekenen? We koppelen je graag één aan van de deelnemers. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Meer weten? Stuur een mail of geef een belletje! We vertellen er graag meer over!

Onze info
yourmove-vrienden-maatvast
yourmove-vrienden-mdt
yourmove-vrienden-zonmw

Your Move

Onze vrienden

Meedoen met Your Move?

Graag meedoen met Your Move? Laat dan hieronder je gegevens achter. Als je nog niet zo goed weet wat je wilt doen is dat ook OK. Daar gaan we samen aan puzzelen!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.