YES, gevonden!
Nu ben jij aan zet

Klaar om in vier simpele stappen jouw eigen project op te zetten? Onze experts helpen je met coaching sessies, je krijgt €500,- budget en we koppelen je aan de juiste mensen om jouw idee tot succesvol project door te zetten!

Hoe dan? Schrijf je in en sluit aan bij de eerstvolgende KickOff. Samen met andere deelnemers breng je tijdens de KickOff in kaart waar jij super goed in bent, wat je wilt leren, wat je wilt neerzetten en voor wie je dat wilt gaan doen. Dan word je gekoppeld aan de organisatie waar je project bij past. Samen kom je tot een planning en invulling van je project.

Met jouw actie zal je zien hoeveel jouw inzet kan betekenen voor een ander. Mooi toch!

Meld je aanNieuwsbrief

Voorbeelden van Your Move projecten

Alles is mogelijk! En als het niet mogelijk is? Dan verzinnen we iets om het mogelijk te maken.

• Ontdek hoe te vloggen en video editten door mee te doen met Vloggen met Oma!
  • Geef je rapskills door door samen met slechtzienden een rap op te nemen.
  • Leer organiseren door een picknick op te zetten tegen eenzaamheid.

Meer weten? Stuur een mail of geef een belletje! We vertellen er graag meer over!

Ik doe mee

Wat is Your Move?

Your Move is een initiatief van Stichting Maatvast en één van de proeftuinen voor de Maatschappelijk Dienst Tijd (MDT). Het doel van MDT is om jongeren te stimuleren eigen skills te ontwikkelen door zich maatschappelijk in te zetten. Slim vrijwillgerswerk inzetten dus!

Want vrijwilligerswerk is zo leuk, leerzaam en waardevol als dat je het zelf invult. Het is zo veel meer dan koffierondes lopen in het verzorgingstehuis. Want misschien doe jij als DJ wel de koffieronde doen met een rijdende disco! Of organiseer jij zo in een handomdraai een Draaitafel Bingo. Staat goed op bijvoorbeeld je CV als je later de evenementen sector in wilt.

Maar hoe kom je nou tot een project waar je het meest van groeit en het super mee naar je zin hebt? De Your Move coaches staan klaar om die puzzel samen te gaan leggen.

Alvast wat inspiratie opdoen? Bekijk hier het filmpje van het MDT festival.

Let’s move

Spread the word

Hang ook de Your Move posters op! Klik hieronder op de poster om ze te downloaden. Print ze op A3 of A4 en plak ze op waar ze gezien mogen worden.

Voorwaarden budget *

Ja dat heb je goed gelezen: €500,- budget per persoon! Dus met meerdere personen een project aanpakken betekent ook meer budget. Het budget wordt beheerd door je coach en alles wat je er van koopt blijft eigendom van Stichting Maatvast. Wil je iets aankopen van het budget? Dan overleg je dat met je coach en met goedkeuring koopt óf je coach de materialen voor je, óf schiet je het zelf voor en lever je het bonnetje bij je coach in en krijg je op een later moment je geld terug. En heb je aan het einde nog geld over? Dan mag je besluiten om dat aan jezelf uit te keren in de vorm van een vrijwilligersvergoeding. Zie hier wat dat maximaal mag kosten.

Aanpakken

Voor organisaties

Benieuwd naar wat Your Move voor jouw organisatie kan betekenen? We koppelen je graag één aan van de deelnemers. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze info
yourmove-vrienden-maatvast
yourmove-vrienden-mdt
yourmove-vrienden-zonmw

Your Move

Onze vrienden

Meedoen met Your Move?

Graag meedoen met Your Move? Laat dan hieronder je gegevens achter. Als je nog niet zo goed weet wat je wilt doen is dat ook OK. Daar gaan we samen aan puzzelen!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.