Vrouwendag viering in P-Punt

05 mrt 12:06

Internationale Vrouwendag 2020 heeft als thema Vrijheid. Dit is ook het thema van de 8 maartviering van de Internationale Vrouwendag in Haarlemmermeer.

De 8 maartviering wordt georganiseerd door P-team Haarlemmermeer i.s.m. de stichtingen Maatvast, Marhaba en SMOM.

Zaterdag 7 maart in het P-Punt, Graan voor Visch 14301 in Hoofddorp. Inloop om 09.30 uur.

Het is 75 jaar geleden dat Nederland bevrijd werd, de Tweede Wereldoorlog was daarmee ten einde. Toch is Vrijheid niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Al jarenlang strijden vrouwen voor zelfbeschikking, individuele rechten en vrijheid. Vrijheid van vrouwen dient niet onderhandelbaar te zijn maar een vanzelfsprekendheid. Aan de andere kant mogen wij vrijheid vieren. Wij mogen vieren dat wij in Nederland vrijheid kennen. Vrijheid van wonen, beleven, bewegen, werken en natuurlijk vrijheid van meningsuiting. Belangrijke zaken die maken dat we ons vrij voelen.

Wanneer:                                 zaterdag 7 maart 2020

Waar:                                         Het P-punt / Graan voor Visch 14301

Inloop/ontvangst:                 9.30 uur met een drankje

Thema bespreking:              10.00 tot 11.30 uur

Gezellig samenzijn:              12:30 tot 14.00 uur

Internationale Vrouwendag valt dit jaar op een zondag, de 8 maartviering in Haarlemmermeer is daarom op zaterdag.

Voor vragen en aanmeldingen, bel of stuur een email naar:

P-team Haarlemmermeer/ Elaine Veldema: 023-5613783/ eveldema@gmail.com

Marhaba/ Said Akabi: 06-21537590/ info@stichting Marhaba.nl

SMOM/ Ali Ware: 06-52474158

Zie voor andere bijzonderheden onderstaande flyer.