Veel (kinder)activiteiten deze zomer bij Maatvast

15 jun 09:50

Het is inmiddels een traditie, de kinderactiviteiten die Maatvast jaarlijks organiseert in de zomermaanden. Op steeds meer locaties door Haarlemmermeer, dit jaar in maar liefst 12 wijkcentra en dorpshuizen, wordt van half juli tot eind augustus een programma aangeboden voor kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar. Alle kinderen in de genoemde leeftijdsgroep zijn van harte welkom, maar vooral ook willen we een plek bieden aan juist die kinderen die in de zomer door wat voor omstandigheid dan ook niet op vakantie kunnen. Ook dit jaar is er weer variatie genoeg in het aanbod. Wat te denken van rondcrossen op een skelter bij het Live Mario Kart in Dorpshuis Badhoevedorp? Of met je team proberen te winnen in het spel Alleskunner ook in Badhoevedorp? Wil je liever knutselen of spelletjes doen dan kun je weer terecht bij de ieder jaar druk bezochte kinderactiviteiten van wijkcentrum ’t Kattegat in Hoofddorp. Bij dorpshuis Het Eiland in Beinsdorp staan de activiteiten dit jaar in het thema Circus, in wijkgebouw Linquenda in Nieuw-Vennep draait het om Kastelen en Draken. Het gaat te ver om alle activiteiten op te noemen, daarvoor zijn het er te veel. Voor het totale programma verwijzen we je dan ook graag door naar de activiteitenpagina’s van de deelnemende locaties via . Je kunt hier eenvoudig zoeken op categorie ‘kinderactiviteit’ en ‘jeugdactiviteit’ om het totaalaanbod per locatie of datum te zien. Active Summer Weeks voor jongeren Onder de titel Active Summer Weeks bieden de jongerencentra van Maatvast een eigen zomerprogramma aan voor de jeugd vanaf 12 jaar. Zoals de titel al aangeeft is stilzitten er niet bij. Benieuwd naar wat er te doen valt? Voor meer informatie over het programma kun je terecht op de website van de jongerencentra en natuurlijk de Instagrampagina’s van de verschillende locaties. Help je mee? Bij de zomeractiviteiten kunnen we zeker nog wat ondersteuning gebruiken. Vind je het leuk om onder begeleiding van onze medewerkers groepen kinderen te begeleiden in de activiteiten en hen een mooie zomer te bieden? Dan ben je bij Maatvast van harte welkom. Als je een mail stuurt aan vrijwilligers@maatvast.nl nemen we snel contact met je op. Even binnenlopen bij een locatie in de buurt om daar je interesse door te geven, kan natuurlijk ook.

ActiviteitenpaginaWebsite jongerencentra