Update Corona maatregelen Maatvast 30-05-2021

30 mei 11:00

In lijn met de toespraak van de minister-president op vrijdag 28 mei jl. kunnen de locaties van Maatvast vanaf 5 juni aanstaande weer open onder voorwaarden!
Zo blijft de 1,5 meter regel staan, het verplicht dragen van een mondkapje en kunnen we maximaal 50 personen in een ruimte ontvangen (uiteraard als de 1,5 meter afstand is gewaarborgd).
We zijn blij dat we u eindelijk weer kunnen ontvangen! U bent van harte welkom! We verzoeken u bij binnenkomst de aanwijzingen van ons personeel op te volgen.

Nadat onze locaties weer kunnen worden opengesteld zijn er naast een algemeen Maatvast protocol  per locatie en activiteit protocollen met specifieke afspraken over hoe we met elkaar de veiligheid en gezondheid van een ieder zoveel mogelijk waarborgen.

Op voorhand vraagt Maatvast het begrip van haar bezoekers en vrijwilligers in de wetenschap dat de grootst mogelijke voorzichtigheid wordt betracht. Per locatie zijn de omstandigheden verschillend. Het kan dus voorkomen dat een bepaalde activiteit op de ene locatie wel veilig kan plaatsvinden, terwijl dat op een andere locatie niet mogelijk is.

De algemene richtlijnen van het RIVM blijven leidend: was vaak uw handen. Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog. Gebruik papieren zakdoekjes om uw neus te snuiten en gooi deze daarna weg. Schud geen handen. Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen. Werk zoveel mogelijk thuis en blijf thuis als u zich niet lekker voelt.

Heeft u vragen neem dan contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.