Update Corona maatregelen Maatvast 26-11-2021

15 nov 09:07

Het oplopende aantal Coronabesmettingen en daarmee ziekenhuisopnames maakt dat het kabinet per 26 november jl. extra maatregelen heeft getroffen. Helaas ontkomt ook Maatvast niet aan het opvolgen van de extra maatregelen die zijn getroffen.

In het kort en onder voorbehoud. Houd voor de actualiteit deze website in de gaten.

1. Bij binnenkomst in onze locaties is het dragen van een mondkapje verplicht
  2. Onze reguliere locaties zijn om 17.00 uur gesloten, m.u.v. van de jongrencentra.
  3. De activiteiten mogen doorgaan, mits 1,5 meter afstand wordt gehouden. Zolang bezoekers niet op hun zitplaats zitten is het dragen van een mondkapje verplicht.
  4. Bij gebruik van de horeca is het verplicht om uw QR-code te laten zien.
  5. Er zit geen limiet aan de groepsgrootte, daarin is de 1,5 meter bepalend.
  6. Algemene regels zijn wederom om elkaar niet de hand te schudden, thuis te blijven bij klachten en regelmatig de handen te wassen.

Tot slot vragen we u als bezoeker/gebruiker van onze locatie om begrip voor de instructie die onze medewerkers hebben gekregen. Ook Maatvast is gebonden aan de nieuwe maatregelen en wordt hier als openbare organisatie ook zelf op gecontroleerd. Als u door onze medewerkers wordt gevraagd om het tonen van het Corona toegangsbewijs/het dragen van een mondkapje, vragen we u dan ook niet de discussie aan te gaan en elkaar met respect te behandelen.

Dank voor uw medewerking en begrip!

Heeft u aanvullende vragen, neem dan contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.