Tour de Maatvast!

16 sep 09:58

Naast sociaal cultureel is Maatvast ook sportief bezig, dit uit zich in de tweede Tour de Maatvast die de stichting vorig jaar in het leven heeft geroepen. Deze Tour de Maatvast start op zondag 26 september vanaf Maatvast locatie De Oude Waterwolf aan de Kromme Spieringweg 436 in Vijfhuizen. Vanaf 08.30 uur staat beheerder/gastheer en tevens pech onderweg hulp Roel Krijger klaar met een kop koffie en/of thee en iets lekkers.

Om 09.00 uur vertrekken we voor een groepsrit van 50 km. Er zal een gemiddelde snelheid van ongeveer 25 km per uur nagestreefd worden. Het spreekt voor zich dat een helm verplicht is. Na de finish van deze toertocht staat er verzorging klaar in de vorm van een gezamenlijk broodje eten in eerder genoemd Maatvast dorpshuis. Rond 12.00 uur sluiten we deze ochtend af.

De Tour de Maatvast is met nadruk niet alleen bedoeld voor Maatvast medewerkers maar ook voor iedereen die zich verbonden voelt met Maatvast!

Deelname aan deze ‘’Tour de Maatvast’’ is GRATIS, er zal wel een collectebus klaar staan voor een goed doel, dit jaar is het goede doel: Stichting Make a Child Happy, deze stichting zet zich in voor kinderen uit Haarlemmermeer die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken

Aanmelden met voor- en achternaam plus emailadres kan tot en met 24 september via: marco.goedhart@maatvast.nl

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met Marco Goedhart: 023 5636 663

Zie voor de routekaart onderstaand