Zondag 11 september – Tour de Maatvast Help mee om kosten Amy Pieters’ herstel te financieren Dit jaar vindt voor de derde keer de Tour de Maatvast plaats. Deze Tour is bedoeld voor iedereen die houdt van de wielersport. Deelname is gratis maar wij fietsen voor een goed doel en alle bijdragen zijn natuurlijk meer dan welkom. Dit jaar is het goede doel: Stichting Wielrenner Amy Pieters, revalidatie brengt kosten met zich mee, dat is waar we kunnen helpen. Voel je vrij om te geven via de donatie box, Amy zal er dankbaar en blij mee zijn. Tour de Maatvast start op zondag 11 september vanaf Dorpshuis d’Oude Waterwolf in Vijfhuizen. Vanaf 09.00 uur staat sociaal beheerder Tine Buis klaar met een kop koffie en thee en iets lekkers. Om 09.30 uur vertrekken we voor een groepsrit van 50 km. Er zal een gemiddelde snelheid van 25 km per uur nagestreefd worden, het spreekt voor zich dat een helm verplicht is. Na de finish van deze toertocht staat er een broodje en iets te drinken te klaar en rond 12.00 uur sluiten we deze ochtend af. Aanmelden kan door voor 9 september een mailtje te sturen met voor- en achternaam naar marco.goedhart@maatvast.nl. Kun of wil je zelf niet mee fietsen maar wel doneren? Dan kan dit door een bedrag over te maken naar bankrekeningnummer: NL43 RABO 0118 7793 70 t.n.v. C.M. Goedhart onder vermelding van: Amy.