Wijkgebouw
Linquenda

Wijkgebouw Linquenda is dé ontmoetingsplaats voor bewoners van de gelijknamige wijk in Nieuw-Vennep. Deze Maatvast-locatie wordt veel gebruikt door lokale verenigingen en kent een uitgebreid activiteitenaanbod. Zo vindt u er schaakclub De Vennep, Gezond Natuur Wandelen, Paaldansen en creatieve workshops. En dat is nog maar een kleine greep uit het aanbod! Eén keer per maand wordt in het wijkgebouw een eetcafé georganiseerd, waarbij een team van vrijwilligers een heerlijke maaltijd bereidt. Daarnaast is er op maandag- en vrijdagochtend een gezellige sociëteit waar bewoners terecht kunnen voor een kop koffie en een goed gesprek. Een overzicht van de activiteiten in het wijkgebouw is ook terug te vinden op de Facebookpagina van het wijkgebouw.

Wijkgebouw Linquenda is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het wijkgebouw, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de assistent-beheerder, Manou Klinkenberg. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• maGeopend
  • diGeopend
  • woGeopend
  • doGeopend
  • vrGeopend
  • zaGeopend
  • zoGeopend

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Wijkgebouw Linquenda telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.