Wijkcentrum
’t Kattegat

In het hart van de wijk Bornholm, in winkelcentrum Skagerhof, is wijkcentrum ’t Kattegat te vinden. Deze Maatvast-locatie bruist altijd van het leven en biedt ruimte voor talloze verschillende activiteiten: van klaverjassen, tafeltennis, linedance en volksdansen tot kinderdisco’s en bijeenkomsten van de lokale afdeling van Weight Watchers. Daarnaast organiseert de wijkvereniging er verschillende activiteiten, zoals de jaarlijkse kerstbomenactie voor kinderen en de nieuwjaarsborrel voor de wijk.
Op maandagmiddag en dinsdagochtend is een vrije inloop voor een kop koffie, waar buurtbewoners gezellig bij kunnen kletsen. Op de maandagmiddag zijn hier professionals bij aanwezig, ter ondersteuning. Op woensdagmiddag organiseert stichting Lekker Meer een gezellige eettafel.
Door het hele jaar worden er daarnaast in het wijkcentrum diverse evenementen georganiseerd, in het kader van Burendag en NL doet bijvoorbeeld, maar ook de kinderactiviteitenweek, een Sinterklaasvoorstelling en 3e Kerstdagbingo staan op het programma.

Wijkcentrum ’t Kattegat is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Jans Schneider. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma09:00 – 17:00
  • di09:00 – 24:00
  • wo09:00 – 24:00
  • do09:00 – 24:00
  • vr09:00 – 13:00
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.