Wijkcentrum ’t Kattegat

In het hart van de wijk Bornholm, in winkelcentrum Skagerhof, is Wijkcentrum ’t Kattegat te vinden. Deze Maatvast locatie bruist altijd van het leven en biedt ruimte voor talloze verschillende activiteiten: van klaverjassen, tafeltennis, creatieve activiteiten, linedance en volksdansen tot kinderdisco’s. Daarnaast organiseert de wijkvereniging er verschillende activiteiten, zoals de jaarlijkse kerstbomenactie voor kinderen en de nieuwjaarsborrel voor de wijk.

Door het hele jaar worden er daarnaast in het wijkcentrum diverse evenementen georganiseerd, in het kader van Burendag en NL doet bijvoorbeeld, maar ook de kinderactiviteiten week en derde kerstdagbingo staan op het programma. De losse activiteiten worden altijd geplaatst op de Facebookpagina van ’t Kattegat.

• Ik voel me hier thuis. Als bezoeker én als vrijwilliger.

Ik ben een vrolijk mens en hou van gezelligheid. Ik voel me dan ook echt op mijn plek in ’t Kattegat. Als bezoeker én als vrijwilliger. Ik klaverjas en line dance hier en ben gastvrouw.

Paula de Brouwer

vrijwilliger Wijkcentrum ‘t Kattegat

• Dik feest met en voor de kinderen

Elke tweede vrijdag van de maand organiseren wij de kinderdisco in wijkcentrum ’t Kattegat. Om 19.00 uur gaan de deuren open en tot 21.00 uur is het dan dik feest met en voor de kinderen.

Niels Kruiswijk & Brittany Veenstra

vrijwilligers ’t Kattegat