Wijkcentrum
’t Kattegat

In het hart van de wijk Bornholm, in winkelcentrum Skagerhof, is wijkcentrum ’t Kattegat te vinden. Deze Maatvast-locatie bruist altijd van het leven en biedt ruimte voor talloze verschillende activiteiten: van klaverjassen, tafeltennis, creatieve activiteiten, linedance en volksdansen tot kinderdisco’s. Daarnaast organiseert de wijkvereniging er verschillende activiteiten, zoals de jaarlijkse kerstbomenactie voor kinderen en de nieuwjaarsborrel voor de wijk.
Op maandagmiddag en dinsdagochtend is een vrije inloop voor een kop koffie, waar buurtbewoners gezellig bij kunnen kletsen. Op de maandagmiddag zijn hier professionals bij aanwezig, ter ondersteuning. Op woensdagmiddag organiseert Kookclub ’t Kattegat een gezellige eettafel.
Door het hele jaar worden er daarnaast in het wijkcentrum diverse evenementen georganiseerd, in het kader van Burendag en NL doet bijvoorbeeld, maar ook de kinderactiviteitenweek en 3e Kerstdagbingo staan op het programma. De losse activiteiten worden altijd geplaatst op de Facebookpagina van ’t Kattegat.

Dit is mijn Maatvast

Paula de Brouwer_Kattegat_LR

Ik voel me hier thuis. Als bezoeker én als vrijwilliger.

Paula de Brouwer

#ditismijnmaatvast

Lees haar verhaal

Wijkcentrum ’t Kattegat is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Jans Schneider. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken
Biljarten met de Krasse Knarren

Biljarten met de Krasse Knarren

Op maandag en donderdag biljarten ‘de Krasse Knarren’ in wijkgebouw ’t Kattegat. Doe je met ons mee?

Koffiehuis ’t Kattegat door Roads

Koffiehuis ’t Kattegat door Roads

Koffiehuis ’t Kattegat. Wekelijkse ontmoeting in het gelijknamige wijkgebouw georganiseerd door Roads.

Eetclub Roads in ’t Kattegat

Eetclub Roads in ’t Kattegat

Roads organiseert iedere maandagavond een eetclub in ’t Kattegat.

Zumba in ’t Kattegat

Zumba in ’t Kattegat

Naast alle andere activiteiten kun je ook voor Zumbalessen terecht in ’t Kattegat. Zowel op de maandag als vrijdag!

Hulpdienst SASA in ’t Kattegat

Hulpdienst SASA in ’t Kattegat

Wekelijks van maandag tot en met woensdag van 09.00 – 12.00 uur staan medewerkers van SASA je graag bij in ’t Kattegat.

Biljarten met RBCH

Biljarten met RBCH

Op maandag-, dinsdag-, woensdag- en vrijdagochtend biljarten leden van de biljartclub RBCH in wijkgebouw ’t Kattegat.

Country Line Dance in ’t Kattegat

Country Line Dance in ’t Kattegat

Op dinsdagochtend en woensdagmiddag in ’t Kattegat: Country Line Dance.

Koffie inloop met spelletjes (Meerwaarde)
  • Wijkcentrum ‘T Kattegat

Koffie inloop met spelletjes (Meerwaarde)

Gezellig een spelletje spelen onder het genot van een kopje koffie/thee. Georganiseerd door Meerwaarde.

Koffie en Bewegen met de Amstelring in ’t Kattegat

Koffie en Bewegen met de Amstelring in ’t Kattegat

Kennismaken met buurtbewoners? Kom dan op dinsdagochtend naar ’t Kattegat voor de koffieochtend van Amstelring met aansluitend een uurtje bewegen.

Gespreksgroep met de Amstelring in ’t Kattegat

Gespreksgroep met de Amstelring in ’t Kattegat

Iedere twee weken op dinsdagmiddag van 12.15 – 13.14 uur organiseert de Amstelring een gezellige gespreksgroep in ’t Kattegat. Je bent van harte welkom.

Koersballen in ’t Kattegat

Koersballen in ’t Kattegat

Wekelijks op dinsdagmiddag van 13.00-16.00 uur in ’t Kattegat: koersballen. Je bent van harte welkom.

Crea groep in ’t Kattegat

Crea groep in ’t Kattegat

Wekelijks op dinsdagmiddag van 14.00-16.00 uur in ’t Kattegat: crea groep van Sasa. U bent van harte uitgenodigd!

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma09:00 – 24:00
  • di09:00 – 24:00
  • wo09:00 – 24:00
  • do09:00 – 24:00
  • vr08:00 – 24:00
  • za08:00 – 24:00
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.