Wijkcentrum Linquenda

Wijkcentrum Linquenda is dé ontmoetingsplaats voor bewoners van de gelijknamige wijk in Nieuw-Vennep. Deze Maatvast-locatie wordt veel gebruikt door lokale verenigingen en kent een uitgebreid activiteitenaanbod. Zo vind je er onder meer de schaakclub De Vennep, Gezond Natuur Wandelen en creatieve workshops. En dat is nog maar een kleine greep uit het aanbod!

Eén keer per maand wordt in het wijkcentrum een eetcafé georganiseerd, in de pas aangelegde nieuwe keuken maken vrijwilligers heerlijke maaltijden voor de bezoekers. Daarnaast is er op maandag- en vrijdagochtend een gezellige sociëteit waar bewoners terecht kunnen voor een kop koffie en een goed gesprek.

• Je ontmoet veel mensen en daar wordt iedereen rijker van

Mensen willen niet alleen zijn, ze willen bij elkaar zitten en een praatje met elkaar kunnen maken. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt.

Carla Beenakker

vrijwilliger Linquenda