Wijkcentrum De Nieuwe Silo

In Graan voor Visch 14302 in Hoofddorp kunnen buurtbewoners terecht in Wijkcentrum De Nieuwe Silo. Op deze Maatvast-locatie komen verschillende generaties en culturen bij elkaar voor gezellige activiteiten en evenementen. Diverse lokale verenigingen weten het sociaal cultureel centrum te vinden voor hun activiteiten, zoals de modelbouwvereniging, schaakclub en de wijkraad Graan voor Visch. Op iedere eerste en derde dinsdag van de maand wordt er in het wijkcentrum De Nieuwe Silo een Dinercafé georganiseerd, waarbij buurtbewoners kunnen aanschuiven voor een driegangenmenu. Daarnaast wordt er iedere eerste zaterdag van de maand een bingo georganiseerd. Elke vrijdag is er een migranten inloop spreekuur.

Dit is mijn Maatvast

Rob Stam

Een blij gezicht, daar doe je het voor.

Rob Stam

Dit is mijn Maatvast_Said Akkabi-highres-0881

De Nieuwe Silo is een huis voor iedereen.

Said Akkabi

Dit is mijn Maatvast_TonTon-highres-0259

Voor mij is dit een prettige en belangrijke plek.

Tonton

Dit is mijn Maatvast_Tiny Guit-highres-0298

Alles en iedereen kan hier binnen komen lopen.

Tiny Guit

Lees haar verhaal

De Nieuwe Silo is ook een goede locatie voor een vergadering, product presentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kan je contact opnemen met de beheerder, Tiny Guit. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekenden kan je terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van jouw keuze.

• ma08.00 – 24.00 uur
  • di08.00 – 24.00 uur
  • wo08.00 – 24.00 uur
  • do08.00 – 24.00 uur
  • vr08.00 – 24.00 uur
  • za08.00 – 24.00 uur
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.