Wijkcentrum De Nieuwe Silo

In Graan voor Visch 14302 in Hoofddorp kunnen buurtbewoners terecht in Wijkcentrum De Nieuwe Silo. Op deze Maatvast-locatie komen verschillende generaties en culturen bij elkaar voor gezellige activiteiten en evenementen.
Diverse lokale verenigingen weten het sociaal cultureel centrum te vinden voor hun activiteiten, zoals de modelbouwvereniging, schaakclub en de wijkraad Graan voor Visch. Op iedere eerste en derde dinsdag van de maand wordt er in het wijkcentrum De Nieuwe Silo een Dinercafé georganiseerd, waarbij buurtbewoners kunnen aanschuiven voor een driegangenmenu. Daarnaast wordt er iedere eerste zaterdag van de maand een bingo georganiseerd. Elke vrijdag is er een migranten inloop spreekuur.

De Nieuwe Silo is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Tiny Guit. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma08:30 – 16:00
  • di08:30 – 16:00
  • wo08:30 – 16:00
  • do08:30 – 16:00
  • vrOp aanvraag
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.