Wijkcentrum De Boskern

In de wijk Overbos, tegenover het Haarlemmermeerse Bos, is Wijkcentrum De Boskern te vinden. Op deze Maatvast-locatie vinden talloze activiteiten plaats. Tijdens de openingsuren is de Boskern open voor een gezellige inloop om te biljarten, darten, een spelletje te doen of anderen te ontmoeten en bij te kletsen met een kop koffie of thee.
Het Praathuis
Op initiatief van de wijkraad Overbos en in samenwerking met Stichting Maatvast is sinds 18 november 2015 het Praathuis geopend in wijkgebouw De Boskern. Het Praathuis is een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor bewoners uit de wijk Overbos in Hoofddorp. Gebleken is dat met name senioren behoefte hebben aan een plek in de wijk waar zij samen kunnen komen en andere mensen kunnen ontmoeten. Zij kunnen in deze ‘huiskamer van de wijk’ elke vrijdag terecht voor een kopje koffie, een praatje, een spelletje en/of een cursus. Aansluitend is er een gezamenlijke avondmaaltijd. Inmiddels helpen vele vrijwilligers mee om van Het Praathuis een succes te maken. Neem voor meer informatie over Het Praathuis contact op met de beheerder van de Boskern, Annet Kock, of met Johan Trompert.

Wijkcentrum De Boskern is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het wijkcentrum, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Annet Kock. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Zie onderstaand de knop voor de Nieuwsbrief Boskernbabbels met het laatste nieuws en op pagina 3 en 4 het totaaloverzicht aan activiteiten.

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma09:00 – 17:00
  • di09:00 – 17:00
  • wo09:00 – 17:00
  • do09:00 – 17:00
  • vr09:00 – 17:00
  • zaOp aanvraag
  • zo13:00 – 17:00

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langskomen kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.