Wijkcentrum
De Boerderij

Wijkcentrum de Boerderij ligt centraal in de wijk Pax in Hoofddorp-Oost, naast het winkelcentrum. Deze Maatvast-locatie herbergt vele lokale verenigingen zoals muziekvereniging Excelsior Hoofddorp, de tafeltennisvereniging, de Computerclub Hoofddorp (CCH), de klaverjasclub, de bridgeclub, yogalessen, een amateurbierbrouwvereniging, een goochelclub, eetclub “de Wissel”, en nog veel meer. In het wijkcentrum worden diverse cursussen gegeven door Meerwaarde. Verder huisvest de locatie ook peuterspeelzaal “De Kleiduifjes” van Stichting Kinderopvang Haarlemmermeer (SKH).

Wijkcentrum De Boerderij is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Wichert Brommer. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma09:00 – 23:00
  • di09:00 – 23:00
  • wo09:00 – 16:00
  • do09:00 – 16:00
  • vr09:00 – 12:30
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.