Sociaal Cultureel Centrum Het P-Punt

In het participatiepunt (P-Punt) kunt u terecht als u wilt werken aan uw toekomst. In een veilige en vertrouwde omgeving bespreekt u samen met de medewerkers van het P-Punt uw persoonlijke wensen en mogelijkheden. U krijgt de kans te ervaren wat uw talenten zijn en leert door het volgen van verschillende trainingen nieuwe vaardigheden. In het P-Punt wordt nauw samengewerkt tussen Stichting Maatvast en welzijnsorganisatie MeerWaarde.

Sociaal Cultureel Centrum het P-Punt is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Petra de Jong. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma09:00 – 17:00
  • di09:00 – 17:00
  • wo09:00 – 17:00
  • do09:00 – 17:00
  • vrOp aanvraag
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.