Jongerencentrum
Studio 5

In de wijk Floriande in Hoofddorp is jongerencentrum Studio 5 te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat er iemand op hun vingers kijkt. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo staan er een Playstation4, tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel en kunnen jongeren er tv kijken, gamen, chillen en in de studio muziek maken.
Op maandag, woensdag en vrijdag kunnen jongeren van 13 t/m 21 jaar er van 19 – 22 uur terecht. Daarnaast is er op woensdagmiddag een tienerinloop voor jongeren van 10 tot 12 jaar, op donderdagmiddag een meidenmiddag van 15:30 – 17:30 en wordt er met enige regelmaat Frizza, een kinderdisco, georganiseerd. In de zomer is Studio 5 het toneel voor de Kinder Vakantieweek.
Op de hoogte blijven van de activiteiten in Studio 5?
Website: http://www.studiovijf.nl
Facebook: www.facebook.nl/studio5hoofddorp
Instagram: www.instagram.com/fs_studio5

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit voor jongeren? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma19:00 – 22:00 (13+)
  • diOp aanvraag
  • wo12:00 – 17:00 (10+) & 19:00 – 22:00 (13+)
  • do15:30 – 17:30 (meidenmiddag)
  • vr19:00 – 22:00 (12+)
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Studio 5 telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.