Jongerencentrum
Flex C

In Toolenburg in Hoofddorp is jongerencentrum Flex C te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat er iemand op hun vingers kijkt. In het centrum is meer dan genoeg te doen. Op dit moment kun je er op woensdagmiddag en vrijdagavond terecht.
Op de hoogte blijven van de activiteiten in Flex C?
Website: http://www.flexc.nl
Facebook: www.facebook.nl/j.c.flexc
Instagram: www.instagram.com/jc_flex_c

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit voor jongeren? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• maOp aanvraag
  • diOp aanvraag
  • wo13:00 – 16:00 (10+)
  • doOp aanvraag
  • vr19:00 – 22:00 (12+)
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Flex C telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.