Jongerencentrum
De Nooduitgang

In Lisserbroek is jongerencentrum De Nooduitgang te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo is er onder meer een 7 meter lange spiegelwand voor dans- en zangactiviteiten en staan er een Playstation, tafeltennistafel, pooltafel etc.
Bij De Nooduitgang is ook volop ruimte voor eigen initiatieven (bijvoorbeeld voor de organisatie van een activiteit). Zo zijn er jongeren bezig met een escape room, is er een graffitimuur en is er een Fifa 2019-toernooi georganiseerd.
Op de hoogte blijven van de activiteiten in De Nooduitgang?
Website: www.jcdenooduitgang.nl
Facebook: www.facebook.nl/denooduitganglisserbroek
Instagram: www.instagram.com/nooduitgang.lisserbroek

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit voor jongeren? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• maOp aanvraag
  • diOp aanvraag
  • woOp aanvraag
  • do19:00 – 22:00 (15+)
  • vr19:00 – 21:00 (10+)
  • zaOp aanvraag
  • zo13:00 – 16:00

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij jongerencentrum De Nooduitgang telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.