Jongerencentrum
De Hype

In Nieuw-Vennep, vlakbij het station, vind je jongerencentrum De Hype. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren waar ze lekker zichzelf kunnen zijn. In het centrum is meer dan genoeg te doen: naast de vaste inloop worden er met enige regelmaat workshops en tienerfeesten georganiseerd. Daarnaast kunnen jongeren er ook terecht om een eigen activiteit te organiseren! Op de hoogte blijven van de activiteiten in De Hype?
Website: www.jcdehype.nl
Facebook: www.facebook.nl/jcdehype
Instagram: www.instagram.com/jc_de_hype

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit voor jongeren? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• maOp aanvraag
  • diOp aanvraag
  • wo15:00 – 17:30 & 19:00 – 22:00 (12+)
  • doOp aanvraag
  • vr19:00 – 23:00 (12+)
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij jongerencentrum De Hype telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.