Jongerencentrum
De Basis

In Zwanenburg is jongerencentrum De Basis te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat er iemand op hun vingers kijkt. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo zijn er onder meer een PlayStation en een muziekinstallatie te vinden, kunnen er films worden gekeken op de beamer en staan er een pooltafel en een tafeltennistafel.
Sinds 2019 beschikt De Basis ook over een nieuwe keuken zodat de jongeren daar kunnen (leren) koken. Op de hoogte blijven van de activiteiten in De Basis?
Website: www.jcdebasis.nl
Facebook: www.facebook.nl/debasiszwanenburg
Instagram: www.instagram.com/jongerencentrumdebasis

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit voor jongeren? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma19:00 – 22:00 (17+)
  • diOp aanvraag
  • wo12:30 – 15:30 (10+) & 19:00 – 22:00 (17+)
  • doOp aanvraag
  • vr19:00 – 22:00 (17+)
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij jongerencentrum De Basis telefonisch of per e-mail contact op met Naomi Beijer, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.