Dorpshuis Marijke

In Burgerveen is het oudste dorpshuis van Haarlemmermeer te vinden: Dorpshuis Marijke. Deze Maatvast-locatie heeft een rijke geschiedenis en is inmiddels de huiskamer voor het dorp. In het dorpshuis worden diverse activiteiten georganiseerd, van klaverjassen en de sjoelclub tot een toneelvereniging. Daarnaast maken ook de plaatselijke vrouwenvereniging en de dorpsraad gebruik van de beschikbare ruimte.

Dorpshuis Marijke is ook een goede locatie voor een vergadering, product presentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Willy Verbeek. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekenden kan je terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van jouw keuze.

• ma08.00 – 24.00 uur
  • di08.00 – 24.00 uur
  • wo08.00 – 24.00 uur
  • do08.00 – 24.00 uur
  • vr08.00 – 24.00 uur
  • za08.00 – 24.00 uur
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.