Dorpshuis
d’Oude Waterwolf

Dorpshuis d’Oude Waterwolf in Vijfhuizen heeft een rijke geschiedenis. Deze Maatvast-locatie deed eerst dienst als één van de eerste basisscholen in de Haarlemmermeer en later als bibliotheek. Inmiddels is Dorpshuis d’Oude Waterwolf de huiskamer van Vijfhuizen. Inwoners kunnen er terecht voor gezelligheid of een activiteit, maar hebben er ook de ruimte om zelf iets te organiseren. Eén keer per maand, op de eerste vrijdag, organiseert het dorpshuis een buurtmaaltijd. Bezoekers kunnen vooraf een gerecht opgeven wat ze graag eten maar niet graag zelf koken, waarna vrijwilligers zo’n gerecht uitkiezen en serveren.

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit? Geeft u een leuke cursus waar u inwoners uit uw buurt bij wilt betrekken? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• maOp aanvraag
  • diOp aanvraag
  • woOp aanvraag
  • doOp aanvraag
  • vrOp aanvraag
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij d’Oude Waterwolf telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.