Dorpshuis
de Vluchthaven

Dorpshuis “de Vluchthaven” staat in het hart van Lijnden en fungeert als dependance van het nabijgelegen dorpshuis Badhoevedorp. Deze Maatvast-locatie is erg geschikt voor het organiseren van activiteiten door buurtbewoners, verenigingen en cursusleiders. In de grote zaal van het dorpshuis is een verhoogd podium te vinden, met coulissen en een kleedruimte. Diverse verenigingen uit de buurt weten de Vluchthaven al te vinden: zo heeft Pétangue Lijnden er een vaste stek, met buitenbanen en overdekte banen. Een overzicht van de activiteiten in het Dorpshuis is ook terug te vinden in het lokale krantje, de Boeselijn.

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit? Geeft u een leuke cursus waar u inwoners uit uw buurt bij wilt betrekken? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• maOp aanvraag
  • diOp aanvraag
  • woOp aanvraag
  • doOp aanvraag
  • vrOp aanvraag
  • zaOp aanvraag
  • zoOp aanvraag

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Dorpshuis De Vluchthaven telefonisch of per e-mail contact op met Tine Buis, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.