Dorpshuis De Reede

Dorpshuis De Reede is het laatste dorpshuis dat zich heeft aangesloten bij Maatvast. Sinds 1 januari 2019 maakt zij deel uit van onze organisatie.

Dorpshuis De Reede is ook een goede locatie voor een vergadering, product presentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kan je contact opnemen met de beheerder. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekenden kan je terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van jouw keuze.

• ma08.00 – 24.00 uur
  • di08.00 – 24.00 uur
  • wo08.00 – 24.00 uur
  • do08.00 – 24.00 uur
  • vr08.00 – 24.00 uur
  • zaOp afspraak
  • zoOp afspraak

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.