Dorpshuis
De Meerkoet

Dorpshuis De Meerkoet kent een rijke geschiedenis en is al sinds 1970 een centrale ontmoetingsplek voor Lisserbroek. Inmiddels is deze Maatvast-locatie thuisbasis voor bijna 20 lokale verenigingen en organisaties. Daarnaast helpen de ruim 70 onmisbare vrijwilligers van het dorpshuis bij de organisatie van de diverse activiteiten die er worden georganiseerd. Naast de vaste activiteiten worden er in het dorpshuis gedurende het hele jaar ook diverse grotere evenementen georganiseerd, zoals de welbekende kindervakantieweek, een kerstmarkt en speelgoedbeurzen. Daarnaast vindt er met enige regelmaat een buurtmaaltijd plaats, waar buurtbewoners kunnen aanschuiven voor een heerlijk diner tegen een kleine prijs.

Dorpshuis De Meerkoet is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Sandy Goezinne. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma08:00 – 24:00
  • di08:00 – 24:00
  • wo08:00 – 24:00
  • do08:00 – 01:00
  • vr08:00 – 01:00
  • za08:00 – 01:00
  • zo08:00 – 24:00

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.