Dorpshuis
Badhoevedorp

In Badhoevedorp staat het ‘jongste’ dorpshuis van Stichting Maatvast: dorpshuis Badhoevedorp. In dit multifunctionele gebouw zijn diverse diensten gevestigd, waaronder de buitenschoolse opvang van Small Steps, peuterspeelzaal SKH Spring in ’t Veld, en de GGD Jeugdgezondheidszorg.

Ook heeft Galerie Kunst 2001 hier zijn expositieruimte met 6-wekelijks wisselende tentoonstellingen. Daarnaast maken vele andere huurders wekelijks of maandelijks gebruik van een van de ruimtes voor hun activiteiten. Voor het dorpshuis is een ruime parkeerplaats en aan de achterzijde is een fraai uitzicht op een natuurlijke vijver.

Naast het gebruik door de vaste huurders doet het dorpshuis ook dienst als ontmoetingsplek voor buurtbewoners. Deze kunnen altijd binnen lopen voor een kopje koffie en een praatje. Voor hen zijn er ook openbaar toegankelijke activiteiten die door vrijwilligers worden georganiseerd. Het ‘Samen Eten’, wekelijks op woensdag, is inmiddels een begrip voor vele trouwe bezoekers. In de weekenden wordt het culturele programma ‘Route Ontmoet’ georganiseerd, voor een ‘dagje uit’ in het dorp, met o.a. lezingen, filmhuis, diner & theatervoorstellingen.

Maandelijks brengt het dorpshuis een nieuwskrant uit, die bezoekers op de hoogte houdt van nieuwtjes en aankomende evenementen. Een print van de nieuwskrant en het programmaboekje van ‘Route Ontmoet’ ligt op de locatie, maar is ook digitaal beschikbaar of via de email te bestellen.

Dorpshuis Badhoevedorp is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Noor van Bussel. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

In deze coronacrisis gelden uiteraard andere regels i.v.m. de veiligheid van ons allen. Zie op deze pagina onderstaand het document wat uitleg geeft over welke activiteiten doorgang vinden na de heropening van 2 juni. Heeft u vragen? Schroom niet en neem contact op met de beheerder.

Ruimte gebruiken

Zie in onderstaande bijlagen de openingstijden van het Dorpshuis Badhoevedorp gedurende de zomer en de hernieuwde openingstijden van de inpandige vestiging van de Bibliotheek Haarlemmermeer.

Daarnaast start van september tot en met december weer het programma Route Ontmoet op de zondagmiddag. Zie onderstaand het programma voor de komende maanden. Uiteraard geheel Corona proof, wat wel betekent dat u op tijd moet reserveren voor een plek.

Wandelingen vanuit dorpshuis Badhoevedorp

Wandelingen vanuit dorpshuis Badhoevedorp

Iedere zondag wandelen van 11.00-12.00 uur vanuit het dorpshuis

Bloedafname en Trombosedienst in dorpshuis Badhoevedorp

Bloedafname en Trombosedienst in dorpshuis Badhoevedorp

Wekelijks op maandag van 09.00-10.00 uur bloedafname en trombosedienst in dorpshuis Badhoevedorp.

De Bridge Sociëteit in dorpshuis Badhoevedorp

De Bridge Sociëteit in dorpshuis Badhoevedorp

Samen bridgen op maandag kan in dorpshuis Badhoevedorp.

Vliegvisvereniging De Meivlieg in dorpshuis Badhoevedorp

Vliegvisvereniging De Meivlieg in dorpshuis Badhoevedorp

VVC de Meivlieg is de vliegvisverening van Badhoevedorp en omstreken en is al bijna 30 jaar elke dinsdagavond in dorpshuis Badhoevedorp te vinden.

Pier K Het Meezingkoor in dorpshuis Badhoevedorp

Pier K Het Meezingkoor in dorpshuis Badhoevedorp

Meedoen met Het Meezingkoor? Kom dan kennismaken op dinsdagavond in dorpshuis Badhoevedorp.

Spreekuur Hallo Badhoevedorp in het dorpshuis

Spreekuur Hallo Badhoevedorp in het dorpshuis

Wilt u uitleg over de site Hallo Badhoevedorp? Wij helpen u verder.

Samen eten op woensdag in Dorpshuis Badhoevedorp

Samen eten op woensdag in Dorpshuis Badhoevedorp

Wekelijks op woensdag van 11.00-14.30 uur gezellig samen eten in Dorpshuis Badhoevedorp.

YaraYoga in dorpshuis Badhoevedorp

YaraYoga in dorpshuis Badhoevedorp

Iedere woensdag YaraYoga in het dorpshuis

Training Jeugdcircus Acrobatico

Training Jeugdcircus Acrobatico

Kinderen kunnen al vanaf 6 jaar starten met de basistraining bij het jeugdcircus.

YinYoga in dorpshuis Badhoevedorp

YinYoga in dorpshuis Badhoevedorp

Iedere woensdagavond YinYoga in dorpshuis Badhoevedorp.

Country Line Dance in het dorpshuis
  • Rijsenhout

Country Line Dance in het dorpshuis

Samen country dance oefenen is heel gezellig. Dit seizoen ook in Dorpshuis Badhoedorp.

Singing Unlimited in dorpshuis Badhoevedorp

Singing Unlimited in dorpshuis Badhoevedorp

Zin om mee te zingen? Kom dan op donderdagavond naar Dorpshuis Badhoevedorp.

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze. Buiten onderstaande openingstijden is de bibliotheek doordeweeks dagelijks geopend tot 17:00 uur. Op maandag en dinsdag ook van 19:00-21:00 uur. Op zaterdag van 10:00-17:00 uur en op zondag van 11:00-16:00 uur. Op vrijdag, zaterdag en zondag is Galerie Kunst 2001 geopend van 13:00-16:00 uur.

• ma08:30 – 16:00 | 18:30-23:30
  • di08:30 – 16:00 | 18:30-23:00
  • wo08:30 – 16:00 | 18:30-22:00
  • do08:30 – 16:00
  • vr08:30 – 16:00
  • zaGeen beheer aanwezig/huur op aanvraag
  • zo10:30 – 16:00

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.