Dorpshuis
Badhoevedorp

In Badhoevedorp staat het ‘jongste’ dorpshuis van Stichting Maatvast: dorpshuis Badhoevedorp. In dit multifunctionele gebouw zijn diverse diensten gevestigd, waaronder de buitenschoolse opvang van Small Steps, peuterspeelzaal SKH Spring in ’t Veld, en de GGD Jeugdgezondheidszorg.

Ook heeft Galerie Kunst 2001 hier zijn expositieruimte met 6-wekelijks wisselende tentoonstellingen. Daarnaast maken vele andere huurders wekelijks of maandelijks gebruik van een van de ruimtes voor hun activiteiten. Voor het dorpshuis is een ruime parkeerplaats en aan de achterzijde is een fraai uitzicht op een natuurlijke vijver.

Naast het gebruik door de vaste huurders doet het dorpshuis ook dienst als ontmoetingsplek voor buurtbewoners. Deze kunnen altijd binnen lopen voor een kopje koffie en een praatje. Voor hen zijn er ook openbaar toegankelijke activiteiten die door vrijwilligers worden georganiseerd. Het ‘Samen Eten’, wekelijks op woensdag, is inmiddels een begrip voor vele trouwe bezoekers. In de weekenden wordt het culturele programma ‘Route Ontmoet’ georganiseerd, voor een ‘dagje uit’ in het dorp, met o.a. lezingen, filmhuis, diner & theatervoorstellingen.

Maandelijks brengt het dorpshuis een nieuwskrant uit, die bezoekers op de hoogte houdt van nieuwtjes en aankomende evenementen. Een print van de nieuwskrant en het programmaboekje van ‘Route Ontmoet’ ligt op de locatie, maar is ook digitaal beschikbaar of via de email te bestellen.

Dorpshuis Badhoevedorp is ook een goede locatie voor een vergadering, produktpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Noor van Bussel. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Sinds september is in het dorpshuis een Slimotheek gevestigd, hier leent u slimme technologie voor veilig en comfortabel wonen. Voor uzelf, of voor iemand voor wie u zorgt. Zie voor meer info: https://www.debibliotheekhaarlemmermeer.nl/meedoen/slimotheek/

Heeft u vragen over de diensten van het dorpshuis? Schroom niet en neem contact op met de beheerder.

Ruimte gebruiken

Zie in onderstaande bijlagen de hernieuwde openingstijden van de inpandige vestiging van de Bibliotheek Haarlemmermeer en het meest actuele activiteitenoverzicht.

Bloedafname en Trombosedienst in dorpshuis Badhoevedorp

Bloedafname en Trombosedienst in dorpshuis Badhoevedorp

Wekelijks op maandag van 09.00-10.00 uur bloedafname en trombosedienst in dorpshuis Badhoevedorp.

Tekenen en schilderen in dorpshuis Badhoevedorp

Tekenen en schilderen in dorpshuis Badhoevedorp

Op maandag en donderdag tekenen en schilderen in het dorpshuis.

Tai chi in dorpshuis Badhoevedorp

Op maandagochtend Tai chi in het dorpshuis.

De Bridge Sociëteit in dorpshuis Badhoevedorp

De Bridge Sociëteit in dorpshuis Badhoevedorp

Samen bridgen bij de Bridge Sociëteit Badhoevedorp op maandagavond in het dorpshuis.

De Badhoevese Bridge Club in dorpshuis Badhoevedorp

De Badhoevese Bridge Club in dorpshuis Badhoevedorp

Samen bridgen bij de Badhoevese Bridge Club op maandagavond in het dorpshuis.

Vliegvisvereniging De Meivlieg in dorpshuis Badhoevedorp

Vliegvisvereniging De Meivlieg in dorpshuis Badhoevedorp

VVC de Meivlieg is de vliegvisverening van Badhoevedorp en omstreken en is al bijna 30 jaar elke dinsdagavond in dorpshuis Badhoevedorp te vinden.

Haken en breien in dorpshuis Badhoevedorp

Haken en breien in dorpshuis Badhoevedorp

Haak aan bij de dames op woensdagochtend!

Samen lunchen op woensdag in Dorpshuis Badhoevedorp

Samen lunchen op woensdag in Dorpshuis Badhoevedorp

Wekelijks op woensdag van 11.00-14.30 uur gezellig samen eten in Dorpshuis Badhoevedorp.

Training Jeugdcircus Acrobatico

Training Jeugdcircus Acrobatico

Bij Acrobatico krijgt iedereen de kans om zich op sociaal, sportief en creatief gebied te ontwikkelen.

Praat- en taalgroep in dorpshuis Badhoevedorp

Praat- en taalgroep in dorpshuis Badhoevedorp

Voor buitenlandse mensen die hun Nederlandse taalkennis willen verbeteren.

Singing Unlimited in dorpshuis Badhoevedorp

Singing Unlimited in dorpshuis Badhoevedorp

Zin om mee te zingen? Kom dan op donderdagavond naar Dorpshuis Badhoevedorp.

Voedselbank uitgifte in dorpshuis Badhoevedorp

Voedselbank uitgifte in dorpshuis Badhoevedorp

Iedere vrijdagochtend van de week is de Voedselbank Haarlemmermeer aanwezig in het dorpshuis voor de uitgifte van haar pakketten.

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze. Buiten onderstaande openingstijden is de bibliotheek doordeweeks dagelijks geopend tot 17:00 uur. Op maandag en dinsdag ook van 19:00-21:00 uur. Op zaterdag van 10:00-17:00 uur en op zondag van 11:00-16:00 uur. Op vrijdag, zaterdag en zondag is Galerie Kunst 2001 geopend van 13:00-16:00 uur.

• ma08:30 – 16:00 | 18:30-23:30
  • di08:30 – 16:00 | 18:30-23:00
  • wo08:30 – 16:00 | 18:30-22:00
  • do08:30 – 16:00
  • vr08:30 – 16:00
  • zaGeen beheer aanwezig/huur op aanvraag
  • zo10:30 – 16:00

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.