Dorpshuis
Badhoevedorp

In Badhoevedorp staat het ‘jongste’ dorpshuis van Stichting Maatvast: dorpshuis Badhoevedorp. In dit multifunctionele gebouw zijn diverse diensten gevestigd, waaronder de buitenschoolse opvang van Small Steps, peuterspeelzaal SKH Spring in ’t Veld, en de GGD Jeugdgezondheidszorg. Ook heeft Galerie Kunst 2001 hier zijn expositieruimte met 6-wekelijks wisselende tentoonstellingen. Daarnaast maken vele andere huurders wekelijks of maandelijks gebruik van een van de ruimtes voor hun activiteiten. Voor het dorpshuis is een ruime parkeerplaats en aan de achterzijde is een fraai uitzicht op een natuurlijke vijver.
Naast het gebruik door de vaste huurders doet het dorpshuis ook dienst als ontmoetingsplek voor buurtbewoners. Deze kunnen altijd binnen lopen voor een kopje koffie en een praatje. Voor hen zijn er ook openbaar toegankelijke activiteiten die door vrijwilligers worden georganiseerd. Het ‘Samen Eten’, wekelijks op woensdag, is inmiddels een begrip voor vele trouwe bezoekers. In de weekenden wordt het culturele programma ‘Route Ontmoet’ georganiseerd, voor een ‘dagje uit’ in het dorp, met o.a. lezingen, filmhuis, diner & theatervoorstellingen.
Maandelijks brengt het dorpshuis een nieuwskrant uit, die bezoekers op de hoogte houdt van nieuwtjes en aankomende evenementen. Een print van de nieuwskrant en het programmaboekje van ‘Route Ontmoet’ ligt op de locatie, maar is ook digitaal beschikbaar of via de email te bestellen.

Dorpshuis Badhoevedorp is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Erna Roukema. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Ruimte gebruiken

Onze openingstijden

De locaties van Maatvast zijn geopend wanneer de samenleving daar om vraagt. Dus ook buiten de reguliere openingstijden, in de avonden en weekeinden kunt u terecht voor de huur van een ruimte voor bijvoorbeeld een activiteit of vergadering. Neem voor vragen hierover contact op met de beheerder van de locatie van uw keuze.

• ma08:30 – 23:00
  • di08:30 – 23:00
  • wo08:30 – 15:00
  • do08:30 – 23:00
  • vr08:30 – 15:00
  • zaOp aanvraag
  • zo11:00 – 17:00

Neem contact met ons op

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder, of laat een bericht achter met onderstaand contactformulier. Even langsgaan kan natuurlijk ook!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.