Ruimte
gebruiken

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit? Geeft u een leuke cursus waar u inwoners uit uw buurt bij wilt betrekken? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Onze ruimte, uw activiteit

Maatvast hanteert de onderstaande regels bij het bepalen van de tarieven voor het gebruik van een van onze locaties:

• Standaardtarief voor niet-maatschappelijke organisaties en voor politieke en religieuze instellingen.
  • Maatschappelijk professioneel tarief voor professionele organisaties met een maatschappelijk doel en medewerkers in dienst.
  • Maatschappelijk tarief voor vrijwilligersinitiatieven met een sociaal maatschappelijk doel op het gebied van ontspanning, ontwikkeling, informatie of advies.

Afhankelijk van het soort initiatief waarvoor u van onze ruimtes gebruik wenst te maken zijn er kortingen tot 100% mogelijk.

Let op: Maatvast wil en kan niet concurrerend zijn ten opzichte van horecagelegenheden in Haarlemmermeer. Maatvast verhuurt daarom geen ruimtes voor festiviteiten waar commerciƫle bedrijven zoals horeca en zalencentra hun belangrijkste inkomsten van hebben. Ondanks de vele verzoeken die we krijgen voor de huur van een ruimte voor een familiefeest of verjaardag, kunnen we hier (mede vanwege de beperkingen die de horecavergunning ons oplegt) niet in voorzien.

Heeft u behoefte aan meer informatie? De beheerders van onze locaties weten exact welke ruimte beschikbaar is en welk tarief Maatvast hiervoor rekent.

Onze locaties

Dorpshuis De Meerkoet is een van de mooie locaties van Maatvast waar veel activiteiten plaatsvinden voor alle leeftijdsgroepen. Medewerkers zijn dienstbaar aan de gebruikers. Mede daardoor is het dorpshuis echt van Lisserbroek.

Paul Croese, vrijwilliger en voorzitter programmacommissie Zuid