Gebruik
Onze ruimtes.

Ben je op zoek naar een geschikte ruimte voor jouw sociale of maatschappelijke activiteit? Geef je een leuke cursus waar je inwoners uit de buurt bij wilt betrekken? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt!

Onze ruimte, jouw activiteit

Let op: Maatvast wil en kan niet concurrerend zijn ten opzichte van horecagelegenheden in Haarlemmermeer. Maatvast verhuurt daarom geen ruimtes voor festiviteiten waar commerciële bedrijven zoals horeca en zalencentra hun belangrijkste inkomsten van hebben. Ondanks de vele verzoeken die we krijgen voor de huur van een ruimte voor een familiefeest of verjaardag, kunnen we hier (mede vanwege de beperkingen die de horecavergunning ons oplegt) niet in voorzien.

Voor alle andere activiteiten is het dus vaak wel mogelijk om een ruimte te gebruiken in onze wijkcentra, dorpshuizen en/of jongerencentra. Kijk op de locatie van jouw keuze om te zien welke ruimtes beschikbaar zijn en tegen welk tarief.

Maatvast hanteert de onderstaande regels bij het bepalen van de tarieven voor het gebruik van een van onze locaties:

• Commercieel tarief voor niet-maatschappelijke organisaties en voor politieke en religieuze instellingen.
  • Maatschappelijk professioneel tarief voor professionele organisaties met een maatschappelijk doel en medewerkers in dienst.
  • Maatschappelijk tarief voor vrijwilligersinitiatieven met een sociaal maatschappelijk doel op het gebied van ontspanning, ontwikkeling, informatie of advies.
  • Afhankelijk van het soort initiatief waarvoor je van onze ruimtes gebruik wenst te maken zijn er kortingen tot 100% mogelijk.

Heb je behoefte aan meer informatie? De beheerders van onze locaties weten exact welke ruimte beschikbaar is en welk tarief Maatvast hiervoor rekent.