Wijkgebouw Linquenda

Wijkgebouw Linquenda is dé ontmoetingsplaats voor bewoners van de gelijknamige wijk in Nieuw-Vennep. Deze Maatvast-locatie wordt veel gebruikt door lokale verenigingen en kent een uitgebreid activiteitenaanbod. Zo vindt u er schaakclub De Vennep, Gezond Natuur Wandelen, Paaldansen en creatieve workshops. En dat is nog maar een kleine greep uit het aanbod!

Eén keer per maand wordt in het wijkgebouw een eetcafé georganiseerd, waarbij een team van vrijwilligers een heerlijke maaltijd bereidt. Daarnaast is er op maandag- en vrijdagochtend een gezellige sociëteit waar bewoners terecht kunnen voor een kop koffie en een goed gesprek.

Wijkgebouw Linquenda is ook een goede locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop, bedrijfspresentatie of andere bijeenkomst. Voor informatie over gebruik van het wijkgebouw, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Salina Vermeij, op 0252 – 621 481 of op linquenda@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Een overzicht van de activiteiten in het wijkgebouw is ook terug te vinden op de Facebookpagina van het wijkgebouw: www.facebook.com/wijkgebouwLinquenda

Wijkcentrum Linquenda in Nieuw-Vennep heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

-Bar ondersteuning
– Grote zaal (85m2)
– Kleine zaal (40m2)
– Beide zalen zijn gescheiden door een mobiele geluidswerende ruimtescheidingswand en indien gewenst samen te voegen tot één ruimte
– Entree met garderobe, tevens tweede (mobiele) garderobe beschikbaar
– Barvoorziening
– 80 stoelen, 24 tafels (80x80cm) 3 statafels en katheder
– WIFI internetverbinding
– Beamer (Acer en In Focus LP640) met projectiescherm
– Flipover
– Geluidsinstallatie, inclusief Numark MP103 cd speler met USB en MP3 functie
– AKG (SR40 PRO2) draadloze microfoon (2x) met statief
– Rondom wandcontactdozen
– Gratis parkeergelegenheid en goed bereikbaar met het openbaar vervoer (buslijn 57, 162 of 164)

Ruimtes

Grote zaal: 85 m²
Kleine zaal: 40 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Mw. Salina Vermeij