Wijkcentrum ’t Kattegat

In het hart van de wijk Bornholm, in winkelcentrum Skagerhof, is wijkcentrum ’t Kattegat te vinden. Deze Maatvast-locatie bruist altijd van het leven en biedt ruimte voor talloze verschillende activiteiten: van klaverjassen, tafeltennis, linedance en volksdansen tot kinderdisco’s en bijeenkomsten van de lokale afdeling van Weight Watchers. Daarnaast organiseert de wijkvereniging er verschillende activiteiten, zoals de jaarlijkse kerstbomenactie voor kinderen en de nieuwjaarsborrel voor de wijk.

Op maandagmiddag en dinsdagochtend is een vrije inloop voor een kop koffie, waar buurtbewoners gezellig bij kunnen kletsen. Op de maandagmiddag zijn hier professionals bij aanwezig, ter ondersteuning. Op woensdagmiddag organiseert stichting Lekker Meer een gezellige eettafel. Daarnaast is stichting SASA in het centrum gehuisvest. SASA is een vrijwilligersorganisatie die mensen ondersteunt bij zaken in en om het huis waar ze zelf door omstandigheden niet toe in staat zijn.

Door het hele jaar worden er daarnaast in het wijkcentrum diverse evenementen georganiseerd, in het kader van Burendag en NL doet bijvoorbeeld, maar ook de kinderactiviteitenweek, een Sinterklaasvoorstelling en 3e Kerstdagbingo staan op het programma.

Wijkcentrum ‘t Kattegat heeft verschillende mogelijkheden voor het organiseren van evenementen of activiteiten. Meer weten? Neem dan contact op de beheerder, Jans Schneider, op 023 – 563 32 76 of op kattegat@maatvast.nl. Binnenlopen kan natuurlijk ook!

Het gezellige en drukbezochte wijkcentrum ’t Kattegat in Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– TV presentatiescherm
– Beamer
– Draadloze microfoon-unit
– Flipover
– Gratis Wi-Fi
– CD Speler

Ruimtes

Grote zaal: 110 m²
Zijzaal: 40 m²
Hobbyruimte: 40 m²
Bar/ontmoetingsruimte: 100 m²
Biljarthoek: 40 m²

Contact opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan (tijdens openingstijden) is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Jans Schneider

Adres:
Skagerrak 328
2133 DX Hoofddorp

Telefoon:

Mobiel:
0628 631129 (beheerder Jans Schneider)

Kattegat@maatvast.nl

Facebook ’t Kattegat