Wijkcentrum De Amazone

In de wijk Toolenburg in Hoofddorp is wijkcentrum De Amazone te vinden. Deze Maatvast-locatie is al 23 jaar dé ontmoetingsplek voor buurtbewoners. In het centrum worden diverse activiteiten georganiseerd: van handwerken, schilderen en klaverjassen tot Engelse taallessen, yoga en spelletjesmiddagen.

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag is het centrum in de ochtend open voor inloop en een kop koffie. Om de week op woensdagavond kunnen buurtbewoners aanschuiven voor een gezellig buurtmaaltijd. Daarnaast is er op maandagmiddag de mogelijkheid om te komen lunchen. Wilt u komen lunchen of mee-eten? Aanmelden kan tot uiterlijk twee dagen van tevoren. Op de eerste zondag van de maand worden bezoekers tijdens de open inloop verrast met een wisselende activiteit: eerder werden met groot succes een bingo en een Amsterdamse middag georganiseerd.

Voor informatie over gebruik van het wijkcentrum, zaalhuur of activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Ellen Arendsen. op 023 – 562 88 40 of op amazone@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Buurthuis De Amazone in Hoofddorp, Toolenburg heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Beamer
– Flipover
– Gratis Wi-Fi
– Vergaderruimte met internet

Ruimtes

Grote zaal: 103 m² incl. barruimte
Kleine zaal: 40,5 m²
Hobbyruimte: 73,5 m²

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij buurthuis De Amazone van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Ellen Arendsen
Adres: Mathilde Wibautstraat 22, 2135 MC Hoofddorp