Sociaal Cultureel Centrum de Veste

In de wijk Toolenburg-Oost in Hoofddorp is Sociaal Cultureel Centrum De Veste te vinden. Deze Maatvast-locatie is voor buurtbewoners de centrale plek om elkaar te ontmoeten, te vergaderen of interessante activiteiten bij te wonen of te organiseren.

In het centrum worden verschillende activiteiten georganiseerd, van biljarten, bridge, sjoelen, tekenen, schilderen en klaverjassen tot yogalessen of een gezellige koffie-inloop. Ook de Turkse gemeenschap Hoofddorp komt elk weekend samen in de Veste. Daarnaast is iedere donderdag het buurtrestaurant geopend en wordt laatste vrijdag van de maand een Eetcafé georganiseerd, waarbij buurtbewoners een eigen maaltijd mee kunnen brengen om deze vervolgens gezellig samen te nuttigen.

Voor informatie over gebruik van het centrum, zaalhuur of activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Bert den Elzen, op 023 – 563 66 63 of op veste@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Sociaal Cultureel Centrum De Veste te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

Ruimtes

Ontmoetingsruimte: 130 m²
Hobbyruimte: 73 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Bert den Elzen