Ontmoetingscentrum ’t Rietland

In Badhoevedorp is ontmoetingscentrum ’t Rietland te vinden. Deze Maatvast-locatie is een belangrijke en unieke ontmoetingsplek voor senioren en 40+-ers uit Badhoevedorp en omstreken.

Buurtbewoners kunnen dagelijks in ’t Rietland terecht voor een praatje of een kopje koffie. Daarnaast beschikt het centrum over een grote groep enthousiaste vrijwilligers, die vele cursussen en leuke activiteiten organiseren, van computercursussen (bij voldoende animo) tot jeu de boules en klaverjassen. Voor de computercursussen kunt u contact opnemen met Dolf van Laar van Seniorweb, op 023-5620017.

Op de laatste drie vrijdagen van de maand wordt in het centrum een gezellige buurtmaaltijd georganiseerd. Inschrijven kan in de week van de maaltijd van maandag t/m donderdag, bij de receptie van het centrum. Op de eerste vrijdag van de maand vindt de altijd gezellig bingo plaats.

Ook kunt u gratis advies krijgen van de ouderenadviseur en het sociaal raadslid van MeerWaarde. Hiervoor dient u een afspraak te maken. Tevens is elke vrijdagochtend de Sociaal Makelaar van MeerWaarde aanwezig.

Voor meer informatie over het ontmoetingscentrum, zaalhuur of activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Gerda Popken, op 020 – 659 44 44 of op rietland@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like de Facebookpagina van ontmoetingscentrum ’t Rietland

’t Rietland heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoon-unit
– Gratis Wi-Fi
– Spiegelwand in lokaal 1 (twee meter breed)
– Ringleiding in soosruimte en lokaal 2
– Whiteboards in de lokalen
– 2 invalidentoiletten
– Accommodatie is rolstoelvriendelijk
– Buitenruimte met jeu de boules-baan en tuin

Ruimtes

Soosruimte: 188 m²
Lokaal 1: 42 m²
Lokaal 2: 40 m²

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij ontmoetingscentrum ’t Rietland van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Gerda Popken
Adres: Chr. Huygensstraat 21 1171 XL Badhoevedorp