Jongerencentrum Studio 5

In de wijk Floriande in Hoofddorp is jongerencentrum Studio 5 te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat er iemand op hun vingers kijkt. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo staan er een Playstation4, tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel en kunnen jongeren er tv kijken, gamen, chillen en in de studio muziek maken.

Op maandag, woensdag en vrijdag kunnen jongeren van 13 t/m 21 jaar er van 19 – 22 uur terecht. Daarnaast is er op woensdagmiddag een tienerinloop voor jongeren van 10 tot 12 jaar, op donderdagmiddag een meidenmiddag van 15:30 – 17:30 en wordt er met enige regelmaat Frizza, een kinderdisco, georganiseerd. In de zomer is Studio 5 het toneel voor de Kinder Vakantieweek.

Zelf iets organiseren? Bespreek de haalbaarheid van een idee met beheerder Bram Spaans. Bram is te bereiken op 06 416 622 38 en 023 74 30 117 en op studio5@maatvast.nl. Uiteraard kun je ook een kijkje komen nemen in Studio 5, je bent van harte welkom!

Studio 5 is verder te vinden op:

Website: www.studiovijf.nl
Facebook: www.facebook.nl/studio5hoofddorp
Instagram: www.instagram.com/fs_studio5

Buurt-/jongerencentrum Studio 5 te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten

– Tafeltennistafel
– Tafelvoetbaltafel