Jongerencentrum De Nooduitgang

In Lisserbroek is jongerencentrum De Nooduitgang te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo is er onder meer een 7 meter lange spiegelwand voor dans- en zangactiviteiten en staan er een Playstation, airhockeytafel, pooltafel etc.

Bij De Nooduitgang is ook volop ruimte voor eigen initiatieven (bijvoorbeeld voor de organisatie van een activiteit). Zo is er een groep jongeren bezig met een escape room, is er een graffitimuur en is er een Fortnight-toernooi georganiseerd.

Wekelijks wordt er in het centrum een kookclubje georganiseerd, op vrijdag van half 5 tot 7. Eén keer per maand wordt er door de jongeren een maaltijd geserveerd voor buurtbewoners. Aanmelden kan in het jongerencentrum en bij de beheerder.

Zelf iets organiseren? Bespreek de haalbaarheid van een idee met beheerder Cindy Diepenhorst – zij helpt bij de organisatie en gaat samen met de jongere op zoek naar financiering.

Voor meer informatie over het jongerencentrum, de activiteiten of het zelf organiseren van een activiteit, kunt u contact opnemen met Cindy Diepenhorst door te mailen naar nooduitgang@maatvast.nl.

Uiteraard kun je ook een kijkje komen nemen in De Nooduitgang, je bent van harte welkom!

De Nooduitgang is verder te vinden op:

Website: www.jcdenooduitgang.nl
Facebook: www.facebook.nl/denooduitganglisserbroek
Instagram: www.instagram.com/nooduitgang.lisserbroek

Jongerencentrum De Nooduitgang in Lisserbroek heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Verlichtingsinstallatie
– Professionele geluidsinstallatie
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoons / headsets
– Diverse sport- en spelmateriaal als Playstation, air hockey en pooltafel

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij jongerencentrum de Nooduitgang van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Cindy Diepenhorst
Adres: Krabbescheerstraat 1 2165 XG Lisserbroek