Jongerencentrum De Hype

In Nieuw-Vennep, vlakbij het station, vind je jongerencentrum De Hype. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn. In het centrum is meer dan genoeg te doen: naast de vaste inloop worden er met enige regelmaat workshops en tienerfeesten georganiseerd. Daarnaast kunnen jongeren er ook terecht om een eigen activiteit te organiseren!

Op woensdagmiddag kunnen jongeren tot 12 jaar er van 15:00 – 17:30 uur terecht. Voor jongeren boven de twaalf is het centrum op woensdagavond geopend van 19 – 22 uur en op vrijdagavond van 19 – 23 uur. Op dinsdag is het centrum op afspraak geopend voor gebruik van de verschillende ruimte, zoals de studio en oefenruimte. Op vrijdagmiddag is er een kookclub in de keuken van het centrum.

De Hype heeft daarnaast een hele mooie inpandige multimediastudio, met onder andere een camera en een green-screen voor video-effecten. Bandjes kunnen er ook terecht – je vindt er onder meer een drumstel en zangversterker, maar ook een complete productieruimte en vocal booth.

Zelf iets organiseren? Bespreek de haalbaarheid van een idee met beheerder Rik Strengers. Rik is te bereiken op 06 416 679 14 en op hype@maatvast.nl. Uiteraard kun je ook een kijkje komen nemen in de Hype, je bent van harte welkom!

De Hype is verder te vinden op:

Website: www.jcdehype.nl
Facebook: www.facebook.nl/jcdehype
Instagram: www.instagram.com/jc_de_hype

Jongerencentrum De Hype in Nieuw-Vennep heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Tafeltennistafel / voetbaltafel
– Draadloze microfoon-unit
– Gratis Wi-Fi
– Mengtafel / cd spelers
– Discotheekverlichting
– Tuin / rookplaats
– Podium