Jongerencentrum De Basis

In Zwanenburg is jongerencentrum De Basis te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn zonder dat er iemand op hun vingers kijkt. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo zijn er onder meer een PlayStation en een muziekinstallatie te vinden, kunnen er films worden gekeken op de beamer en staan er een pooltafel en een tafeltennistafel.

Op maandag- woensdag- en vrijdagavond is er een open inloop tussen 19:00 en 22:00. Ook is er op woensdagmiddag tussen 12:30 en 15:30 uur een inloop voor tieners. Daarnaast is het ook mogelijk om de ruimtes van het jongerencentrum te gebruiken voor het organiseren van (kinder)feestjes of activiteiten: hier voor kun je altijd even binnenlopen of contact opnemen met de beheerder, Naomi Beijer, op 0641667879 of Basis@maatvast.nl.

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten in De Basis? Je vindt het centrum ook op social media:

Website: www.jcdebasis.nl
Facebook: www.facebook.nl/debasiszwanenburg
Instagram: www.instagram.com/jongerencentrumdebasis

Jongerencentrum De Basis in Zwanenburg heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Beamer