Jongerencentrum Baddies

In Badhoevedorp is jongerencentrum Baddies te vinden. Deze Maatvast-locatie is een eigen plek voor jongeren, waar ze lekker zichzelf kunnen zijn. In het centrum is meer dan genoeg te doen: zo zijn er kookworkshops, creatieve- en spelactiviteiten en meidenmiddagen.

Baddies is geopend op woensdag en vrijdag. Op de woensdag worden er activiteiten georganiseerd, bijvoorbeeld slijm maken of een spannende quiz. Op vrijdag is er een open inloop voor jongeren, waarbij gebruik gemaakt kan worden van de Playstation, tafelvoetbaltafel, knutselkast, tijdschriften.. noem maar op!

Zelf iets organiseren of meer weten? Neem dan contact op met de sociaal beheerder, Mariana Zinga, op 06 41 66 79 41 of Baddies@maatvast.nl.

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten in Baddies? Je vindt het centrum ook op social media:

Website: www.baddies.nl
Facebook: www.facebook.nl/jongerenbadhoevedorp
Instagram: www.instagram.com/jc.baddies

– Bar met snacks en drankjes
– Beamer
– Televisie
– Draadloze microfoon-unit
– DJ-booth
– DJ-set
– Lichtshow
– Groot scherm
– Spelcomputers
– Tafelvoetbal
– Ping pong tafel
– Gratis Wifi
– Tafels en stoelen
– Darts
– Spelletjes
– Tijdschriften
– Make-up hoek

Contact opnemen
Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Jongerencentrum Baddies van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.
Beheerder: Mariana Zinga
Adres: Snelliuslaan 35 1171 CZ Badhoevedorp