Harmoniekoepel

Sinds Koningsdag 2014 heeft Nieuw-Vennep zijn eigen openlucht podium op het Harmonieplein. De koepel is gelegen tegenover onze locatie het Ontmoetingscentrum en naast het cultuurgebouw van Pier-K en is onder andere een podium voor muzikale optredens, voordrachten en presentaties.

Stichting Maatvast participeert in de Koepelcommissie die zorgt draagt voor de programmering in de koepel en ondersteunt de inspanningen van de commissie om de koepel een centraal punt te laten worden van activiteiten op allerlei gebied. Intussen zijn er meerdere optredens geweest, maar er staat nog veel meer te gebeuren!

De gebruiksmogelijkheden zijn namelijk bijna onbeperkt:

voor de jeugd: zingen, spelletjes, poppenkast;
voor de ouderen: koorzang, dans;
optredens van bandjes, harmonieën, jazzorkesten;
voor scholen, toneel, voorleeswedstrijden;
voor presentaties van bv. lokale producten;
voor unieke fotomomenten.
En nog veel meer, bedenk het maar en neem bij interesse contact op met Piet Kwak van Stichting De Harmoniekoepel i.o.

Gebruik van de Harmoniekoepel is gratis. Indien gewenst kan er gezorgd worden voor een geluidsinstallatie en licht.

Wil je meer weten? Stuur een mail naar: harmoniekoepel@gmail.com

Programma Feest van de Vrijheid 5 mei 2018

Voor het programma van het Bevrijdingsfeest op 5 mei aanstaande zie: https://harmoniekoepel.nl/events/zaterdag-5-mei-het-bevrijdingsfeest/

Voor het jongerenprogramma deze dag vanaf 20.30 uur: https://harmoniekoepel.nl/events/zaterdag-5-mei-2018-feest-van-de-vrijheid/