Dorpshuis Het Eiland

Aan de rand van de Haarlemmermeer ligt Beinsdorp, met in het hart dorpshuis Het Eiland. Deze Maatvast-locatie is een ontmoetingsplek voor omwonenden van jong tot oud.

In het dorpshuis kunnen bezoekers terecht voor talloze activiteiten, van klaverjas, bridge, linedance en sjoelen tot yoga, zumba en rolstoeldansen. Ook is er een kookclub voor mannen en worden er kinderactiviteiten georganiseerd.

Regelmatig wordt er in het dorpshuis een buurtmaaltijd voor ouderen georganiseerd, in combinatie met een muziek- of spelletjesmiddag. Voor jongeren en dertigers worden er daarnaast quizzen en muziekavonden georganiseerd – voor elk wat wils!

Voor meer informatie over het dorpshuis, zaalhuur of activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Sandy Goezinne, op 0252 – 51 51 42 of op eiland@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like de Facebookpagina van dorpshuis het Eiland.

Dorpshuis Het Eiland heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Semi professionele keuken (voor o.a. kooklessen, kook workshops en maaltijdvoorzieningen)
– Gratis Wi-Fi
– Flip over
– Beamer + scherm (voor vergaderingen tot 20 personen in zijzaal)
– Beamerscherm in grote zaal
– Draadloze microfoon
– Parkeerterrein voor de deur (14 plaatsen)
– Flexwerkplekken
– Muziek / geluidsinstallatie
– Mobiel podium (+/- 35 m2 op de bouwen in hoogte 50cm of 80cm)
– Discoverlichting
– Invalidentoilet
– Dorpshuis bibliotheek

Ruimtes

Voorzaal: 36 m²
Zijzaal: 35 m²
Grote zaal: 100 m²
Achterzaal: 50 m²

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij dorpshuis het Eiland van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Sandy Goezinne
Adres: Rietkraag 5 2144 KA Beinsdorp
Telefoon: 0252 – 51 51 42 (bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur)
E-mail: eiland@maatvast.nl