Dorpshuis d’Oude Waterwolf

Dorpshuis d’Oude Waterwolf in Vijfhuizen heeft een rijke geschiedenis. Deze Maatvast-locatie deed eerst dienst als één van de eerste basisscholen in de Haarlemmermeer en later als bibliotheek. Inmiddels is Dorpshuis d’Oude Waterwolf de huiskamer van Vijfhuizen. Inwoners kunnen er terecht voor gezelligheid of een activiteit, maar hebben er ook de ruimte om zelf iets te organiseren.

Eén keer per maand, op de eerste vrijdag, organiseert het dorpshuis een buurtmaaltijd. Bezoekers kunnen vooraf een gerecht opgeven wat ze graag eten maar niet graag zelf koken, waarna vrijwilligers zo’n gerecht uitkiezen en serveren.

Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur en activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Roel de Krijger, op 023 – 558 1084 of op OudeWaterwolf@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Dorpshuis d’Oude Waterwolf van Maatvast in Vijfhuizen heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder: Roel Krijger

Adres: Kromme Spieringweg 436 2141 AN Vijfhuizen