Dorpshuis De Vluchthaven

Dorpshuis de Vluchthaven

Dorpshuis “de Vluchthaven” staat in het hart van Lijnden. Deze Maatvast-locatie is erg geschikt voor het organiseren van activiteiten door buurtbewoners, verenigingen en cursusleiders. In de grote zaal van het dorpshuis is een verhoogd podium te vinden, met coulissen en een kleedruimte. Diverse verenigingen uit de buurt weten de Vluchthaven al te vinden: zo heeft Pétangue Lijnden er een vaste stek, met buitenbanen en overdekte banen. Een overzicht van de activiteiten in het Dorpshuis is ook terug te vinden in het lokale krantje, de Boeselijn.

Voor mogelijkheden omtrent gebruik van het Dorpshuis en zaalhuur kunt u contact opnemen met de Tine Buis, op 020 – 449 0696 of op vluchthaven@maatvast.nl.

Geen faciliteiten bekend.

Contact opnemen
Dorpshuis De Vluchthaven functioneert als dependance van het nabijgelegen dorpshuis Badhoevedorp. Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Dorpshuis De Vluchthaven dan ook telefonisch of per e-mail contact op met Tine Buis. Daar even langsgaan kan natuurlijk ook. Het dorpshuis Badhoevedorp is gelegen aan de Snelliuslaan 35 in Badhoevedorp.

Contactgegevens De Vluchthaven

Beheerder: Tine Buis

Adres: Schipholweg 649, 1175 KR Lijnden
Telefoonnummer: 020 – 449 0696