Dorpshuis De Meerkoet

Dorpshuis De Meerkoet kent een rijke geschiedenis en is al sinds 1970 een centrale ontmoetingsplek voor Lisserbroek. Inmiddels is deze Maatvast-locatie thuisbasis voor bijna 20 lokale verenigingen en organisaties. Daarnaast helpen de ruim 70 onmisbare vrijwilligers van het dorpshuis bij de organisatie van de diverse activiteiten die er worden georganiseerd.

Naast de vaste activiteiten worden er in het dorpshuis gedurende het hele jaar ook diverse grotere evenementen georganiseerd, zoals de welbekende kindervakantieweek, een kerstmarkt en speelgoedbeurzen. Daarnaast vindt er met enige regelmaat een buurtmaaltijd plaats, waar buurtbewoners kunnen aanschuiven voor een heerlijk diner tegen een kleine prijs.

Dit
zeggen
zij!

• Een echt dorpshuis, voor en door de bewoners

We hebben een heel actieve en betrokken gemeenschap in Lisserbroek. De Meerkoet is vaak het middelpunt van het dorp. Een echt dorpshuis, voor en door de bewoners. Heel veel clubjes en verenigingen hebben hier hun plek gevonden en we hebben een grote groep, enthousiaste vrijwilligers.

Nicole Middelbosch

vrijwilliger Dorpshuis De Meerkoet