Dorpshuis de Meerkoet

Dorpshuis De Meerkoet kent een rijke geschiedenis en is al sinds 1970 een centrale ontmoetingsplek voor Lisserbroek. Inmiddels is deze Maatvast-locatie thuisbasis voor bijna 20 lokale verenigingen en organisaties. Daarnaast helpen de ruim 70 onmisbare vrijwilligers van het dorpshuis bij de organisatie van de diverse activiteiten die er worden georganiseerd.

Naast de vaste activiteiten worden er in het dorpshuis gedurende het hele jaar ook diverse grotere evenementen georganiseerd, zoals de welbekende kindervakantieweek, een kerstmarkt en speelgoedbeurzen. Daarnaast vindt er met enige regelmaat een buurtmaaltijd plaats, waar buurtbewoners kunnen aanschuiven voor een heerlijk diner tegen een kleine prijs.

Dorpshuis De Meerkoet is door organisaties, cursusleiders maar ook door buurtbewoners te gebruiken als locatie voor een activiteit of evenement. Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur of activiteiten kunt u contact opnemen met de beheerder, Sandy Goezinne, op 0252 – 413 457 of op meerkoet@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Een overzicht van de activiteiten in het dorpshuis is ook terug te vinden op www.lisserbroekonline.nl.

Dorpshuis de Meerkoet in Lisserbroek heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar- en keukenondersteuning
– Theaterverlichting
– Podium van 30 m²
– Demontabel podium 16m²
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoons / headsets
– Flipover
– Diverse sport- en spelmaterialen
– 4 professionele barbecues
– Party- / buitensets (100 zitplaatsen)

Ruimtes

De Meerkoet heeft 11 zalen, variërend in grootte van 20 tot 250 m². De grootste zaal is voorzien van een ringleiding voor doven en slechthorenden.

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van Dorpshuis de Meerkoet. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Bedrijfsleider:
Sandy Goezinne