Dorpshuis Badhoevedorp

In Badhoevedorp staat het ‘jongste’ dorpshuis van Stichting Maatvast: dorpshuis Badhoevedorp. In dit multifunctionele gebouw zijn diverse diensten gevestigd, waaronder de buitenschoolse opvang van Small Steps, peuterspeelzaal SKH Spring in ’t Veld, en de GGD Jeugdgezondheidszorg. Ook heeft Galerie Kunst 2001 hier zijn expositieruimte met 6-wekelijks wisselende tentoonstellingen. Daarnaast maken vele andere huurders wekelijks of maandelijks gebruik van een van de ruimtes voor hun activiteiten. Voor  het dorpshuis is een ruime parkeerplaats en aan de achterzijde is een fraai uitzicht op een natuurlijke vijver.

Naast het gebruik door de vaste huurders doet het dorpshuis ook dienst als ontmoetingsplek voor buurtbewoners. Deze kunnen altijd binnen lopen voor een kopje koffie en een praatje. Voor hen zijn er ook openbaar toegankelijke activiteiten die door vrijwilligers worden georganiseerd. Het ‘Samen Eten’, wekelijks op woensdag, is inmiddels een begrip voor vele trouwe bezoekers. In de weekenden wordt het culturele programma ‘Route Ontmoet’ georganiseerd, voor een ‘dagje uit’ in het dorp, met o.a. lezingen, filmhuis, diner & theatervoorstellingen.

Maandelijks brengt het dorpshuis een nieuwskrant uit, die bezoekers op de hoogte houdt van nieuwtjes en aankomende evenementen. Een print van de nieuwskrant en het programmaboekje van ‘Route Ontmoet’ ligt op de locatie, maar is ook digitaal beschikbaar of via de email te bestellen.

Voor informatie over gebruik van het dorpshuis, zaalhuur of activiteiten kunt u contact opnemen met het team van dorpshuis Badhoevedorp op 020 449 06 96 of via de email dorpshuis-badhoevedorp@maatvast.nl. Even binnenlopen is natuurlijk ook altijd mogelijk! Tine, Ruud, Sylvia of Noortje staan u graag te woord.

Voor meer informatie over de activiteiten zie www.hallobadhoevedorp.nl.

Dorpshuis Badhoevedorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

-WiFi-verbinding
-Pin-apparaat
-Grote ‘vaste’ beamer met groot projectiescherm in de grote zaal
-Draadloze microfoon, CD-speler en Bluetooth connectie in de grote zaal
-Geluidsinstallatie met CD-speler, draadloze microfoon en headset
-Portable Beamer met projectie op de wand
-TV/Monitor met speakers & draadloze microfoon/headset
-Flipover
-DVD speler
-HDMI-splitter
-Light-HDMI adapter voor iPad
-Op aanvraag is een ‘bedrade’ internetaansluiting mogelijk

Multifunctionele ruimtes:

Grote zaal 270m2
Pleinzalen A 35m2, B 56m2, C27m2, D35m2 (ABC kunnen worden samengevoegd)
Terras (aan de vijver) 155m2

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Dorpshuis Badhoevedorp van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk. Tijdens schoolvakanties is het mogelijk dat het Dorpshuis Badhoevedorp op andere tijden geopend is. Op aanvraag zijn aangepaste openingstijden mogelijk.

Beheerder: team dorpshuis: Ruud, Noortje, Tine en Sylvia
Adres: Snelliuslaan 35 1171 CZ Badhoevedorp