Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG)

Het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Haarlemmermeer is de plek waar ouders, kinderen, jongeren tot 23 jaar en professionals dagelijks terecht kunnen met hun vragen over opgroeien en opvoeden. Bijvoorbeeld over pesten, scheiden, lastig of teruggetrokken gedrag, school(keuze), relaties, seksualiteit en drugs. Het CJG biedt gratis advies, ondersteuning en hulp op maat. Wie dat wil, kan zijn vraag anoniem stellen. Er wordt binnen 48 uur op uw vraag gereageerd.

In het zorgverzamelgebouw hebben alleen organisaties een plek die passen in de doelstelling van het CJG. Bij aanvragen voor ruimten vindt hierop een toets plaats.

Er is een ruime parkeergelegenheid (niet parkeren buiten de vakken), bij drukke dagen kunt u parkeren in de wijk en dient u gebruik te maken een parkeerschijf (blauwe zone) max. 2 uur.

Geen faciliteiten bekend.

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Dhr. Bert den Elzen

Adres:
Graan voor Visch 14302
2132 VJ Hoofddorp-Oost

Telefoon:
023 – 55 41 588 (CJG)
023 – 78 91 777 (GGD/Cons.bureau)

Website:
www.cjghaarlemmermeer.nl/