Onze vrijwilligers zijn onmisbaar!

Bij Maatvast zijn meer dan 300 vrijwilligers actief. Zij zijn onmisbaar voor de samenleving en Maatvast.

Vrijwilligers ondersteunen bij activiteiten die worden georganiseerd bij de accommodaties van Maatvast. Zij leveren een waardevolle bijdrage voor de wijken, buurten en dorpen waar onze accommodaties zijn gevestigd. Vrijwilligerswerk stelt inwoners van Haarlemmermeer in staat om deel uit te maken van een team, sociale contacten te leggen, maatschappelijke betrokkenheid te tonen en werkervaring op te doen.

Stuur voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij Maatvast een e-mail aan: vrijwilligers.coordinator@maatvast.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer: 023- 8200660.

Vacatures

Maatvast is altijd op zoek naar vrijwilligers voor het organiseren en begeleiden van activiteiten.
Wilt u zich aanmelden voor vrijwilligerswerk? Stuur dan een e-mail aan: vrijwilligers.coordinator@maatvast.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer: 023- 8200660.

Wij plaatsen onze vacatures voor vrijwilligers ook op de website van Haarlemmermeervoorelkaar

Downloads

Maatvast heeft een vrijwilligersbeleid zodat vrijwilligers op de hoogte zijn van de werkwijze van Maatvast en iedere vrijwilliger gelijk behandeld wordt.

Vrijwilligersbeleid

Bekijk hier onze andere downloads:

Klachten en geschillen regeling
Samenvatting gedragscode
Vrijwilligersovereenkomst
Folder Rechten en Plichten
Folder Vrijwilliger Maatvast
Folder Klachtregeling

Stuur voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij Maatvast een e-mail naar: vrijwilligers.coordinator@maatvast.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer: 023- 8200660.