Ruimte gebruiken

Onze ruimte voor uw maatschappelijke activiteit?

Maatvast hanteert de onderstaande regels bij het bepalen van de tarieven voor het gebruik van een van onze locaties:

• Standaard tarief voor niet maatschappelijke organisaties en voor politieke en religieuze instellingen.
  • Maatschappelijk professioneel tarief voor professionele organisaties met een maatschappelijk doel en medewerkers in dienst.
  • Maatschappelijk tarief voor vrijwilligers initiatieven met een sociaal maatschappelijk doel op het gebied van ontspanning, ontwikkeling, informatie of advies. Afhankelijk van het soort initiatief waarvoor u van onze ruimtes gebruik wenst te maken zijn er kortingen tot 100% mogelijk.

Heeft u behoefte aan meer informatie? De beheerders van onze locaties weten exact welke ruimte beschikbaar is en welk tarief Maatvast hiervoor rekent.

Bekijk onze locaties en neem contact op met de betreffende beheerder voor meer informatie.