Wijkgebouw Linquenda

Wijkgebouw Linquenda is een locatie van Stichting Maatvast en de ontmoetingsplaats voor en door bewoners van de gelijknamige wijk in Nieuw-Vennep.

Het gebouw herbergt vele lokale verenigingen en organiseert zelf diverse activiteiten voor alle doelgroepen. Voorbeelden hiervan zijn: Seniorenorkest Nostalgia, De KoffieSooS, Gezond Natuur Wandelen, Schaakclub De Vennep (jeugd en senioren), Bridgeclub Groot Slem, Country Line Dance, Bridgecursussen, Klaverjassen, Eetcafé De Ketel, Kids Club Linquenda knutselmiddagen, Smurfendisco, Paaldansen, Darten, Nieuwe Tak Kerk, Kinderdisco, Repair Café Haarlemmermeer, Wijkraad Linquenda, Spiritueel Café, Sociaal Makelaar P. Rethans, Theorieles Autorijbewijs, Groei&Bloei bijeenkomsten, Atmavit Mediation en Mimoni Creatieve Workshops.

Op www.maatvast.nl of www.linquenda.nl staat de agenda van de activiteiten.

Ons motto is dat we een gebouw zijn voor en door bewoners zonder drempels, iedereen is welkom!

Vergaderruimte:

Bent u op zoek naar een unieke en inspirerende locatie voor een vergadering, productpresentatie, workshop bedrijfspresentatie of bijeenkomst? Wijkgebouw Linquenda is van alle gemakken voorzien. Door de gunstige ligging en prettige sfeer is het gebouw uitermate geschikt voor bedrijven en verenigingen.

Wijkcentrum Linquenda in Nieuw-Vennep heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

-Bar ondersteuning

– Grote zaal (85m2)
– Kleine zaal (35m2)
– Beide zalen zijn gescheiden door een mobiele geluidswerende ruimtescheidingswand en indien gewenst samen te voegen tot één ruimte
– Entree met garderobe, tevens tweede (mobiele) garderobe beschikbaar
– Barvoorziening
– 80 stoelen, 24 tafels (80x80cm) 3 statafels en katheder
– WIFI internetverbinding
– Beamer (Acer en In Focus LP640) met projectiescherm
– Flipover
– Geluidsinstallatie, inclusief Numark MP103 cd speler met USB en MP3 functie
– AKG (SR40 PRO2) draadloze microfoon (2x) met statief
– Rondom wandcontactdozen
– Gratis parkeergelegenheid en goed bereikbaar met het openbaar vervoer (buslijn 310, 57, 162 of 164)

Ruimtes

Grote zaal: 80 m²
Kleine zaal: 40 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Dhr. Marco Goedhart