Wijkcentrum ’t Kattegat

’t Kattegat is een erg gezellig en drukbezocht wijkcentrum. Wij hebben vele en diverse structurele activiteiten zoals: klaverjassen, tafeltennis, volksdansen, disco’s, bijeenkomsten van Weight Watchers en een vrije inloop. Door de wijkvereniging worden daarnaast ook incidentele activiteiten georganiseerd zoals de jaarlijkse kerstboomactie voor kinderen en de nieuwjaarsborrel voor de wijk.

Stichting SASA is ook in het wijkcentrum gehuisvest. Dit is een vrijwilligersorganisatie die mensen ondersteunt bij zaken in en om het huis die ze zelf niet kunnen uitvoeren. Stichting Lekker Meer houdt iedere woensdag (m.u.v. de schoolvakanties en op nationale feestdagen) een gezellige eettafel voor buurtbewoners. Hierbij staat het leggen van contacten centraal. Wil je hier meer over weten? Kijk dan eens op www.lekkermeer.com.

De ruimtes van wijkcentrum ’t Kattegat kunnen ook worden gehuurd voor bijeenkomsten en/of cursussen (eventueel met een lunch). De locatie is eenvoudig te bereiken via het openbaar vervoer, maar er is ook goede parkeergelegenheid voor de auto.

Het gezellige en drukbezochte wijkcentrum ’t Kattegat in Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoon-unit
– Flipover
– Gratis Wi-Fi
– CD Speler

Ruimtes

Grote zaal: 110 m²
Zijzaal: 40 m²
Hobbyruimte: 40 m²
Bar/ontmoetingsruimte: 100 m²
Biljarthoek: 40 m²

Contact opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan (tijdens openingstijden) is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Jans Schneider

Adres:
Skagerrak 328
2133 DX Hoofddorp

Telefoon:

Mobiel:
0628 631129 (beheerder Jans Schneider)

Kattegat@maatvast.nl

Facebook ’t Kattegat