Wijkcentrum De Boerderij

Wijkcentrum de Boerderij ligt centraal in de wijk Pax in Hoofddorp-Oost. Direct gelegen naast het winkelcentrum. In het wijkcentrum worden diverse cursussen gegeven door Meerwaarde. Verder huisvest de locatie ook peuterspeelzaal “De Kleiduifjes” van Stichting Kinderopvang Haarlemmermeer (SKH).

Het gebouw herbergt vele lokale verenigingen zoals onder andere: muziekvereniging Excelsior Hoofddorp, de tafeltennisvereniging, de Computerclub Hoofddorp (CCH), de klaverjasclub, de bridgeclub, yogalessen, een amateurbierbrouwvereniging, een goochelclub, eetclub “de Wissel”, etc. Ook kunt u er terecht voor rijbewijskeuringen.

Twee keer per maand wordt in De Boerderij het drukbezochte Dinner Cafe georganiseerd. Tegen een kleine bijdrage kunnen bezoekers genieten van een heerlijke maaltijd.

Er is voldoende parkeergelegenheid en de locatie is in de nabijheid van goed en snel openbaar vervoer.

Bij de contactgegevens staan ook de reguliere openingstijden van De Boerderij. Indien de gebruiker wil afwijken van de ondergenoemde tijden, kan dat altijd worden besproken met de beheerder.

Wilt u op de hoogte blijven van alle activiteiten die in de Boerderij plaatsvinden, ‘like’ ons dan op onze facebookpagina www.facebook.com

Wijkcentrum de Boerderij in Hoofddorp-Oost heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoon/hifi-unit
– Flipover
– Gratis Wi-Fi

Ruimtes

Barruimte/ontmoetingsruimte: 95 m²
Grote zaal: 130 m²
Kleine zaal: 45 m²
Vergaderruimte: 15 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Dhr. Marco van der Wal